Već smo navikli da švedski gigant H&M pomera granice u svetu mode i prihvata najnovije trendove poput najvećih high end brendova. Nakon što su nedavno najavili da su usvojili inventivni modni koncept „vidi sada – kupi sada“ te da će njihova Studio kolekcija za proleće/leto 2017. premijerno biti prikazana 1. marta na Nedelji mode u Parizu, a već sutradan će se naći u radnjama širom sveta, iz poznatog brenda stižu nove vesti.
Tako je juče predstavljena H&M Conscious Exclusive kolekcija koja sadrži pionirski održivi materijal, BIONIC® – reciklirani poliester napravljen od plastičnog otpada prikupljenog u priobalnim oblastima. Fluidan materijal upotrebljen za haljine sa faltama prikazuje kako najbolji stilovi prirodno treba da poštuju životnu sredinu.
Pored kompletne ženske, kolekcija po prvi put sadrži i dečju garderobu. Novi modeli biće dostupni od 20. aprila u 160 odabranih H&M prodavnica širom sveta, a u Srbiji će moći da se kupe u njihovoj radnji u Knez Mihailovoj ulici.
Zaštitino lice kolekcije je supermodel i filantrop, Natalia Vodianova koja je tim povodom izjavila.
– Ponosna sam što učestvujem u H&M Conscious Exclusive kampanji. Neverovatno je videti prednosti materijala koji se koriste u kolekciji, a koji ukazuju na veću održivost u budućnosti za celokupnu modu.
Conscious Exclusive je kolekcija izuzetnih komada garderobe koji su savršeni za doček nove sezone. Donosi jedinstvene odevne predmete koji se mogu upotrebiti u različitim prilikama što je dokaz da se i od recikliranih materijala može kreirati najbolji stil.
– Za dizajnerski tim H&M-a, ovogodišnja Conscious Exclusive kolekcija je prilika da sanjaju i kreiraju odeću koja je neobična i lepa. Sjajno je imati priliku za pokazivanje svih mogućnosti održivih materijala, kao što smo to uradili sa ovom delikatnom plisiranom haljinom napravljenom od BIONIC®-a – izjavila je Pernilla Wohlfahrt, glavna dizajnerka i kreativna direktorka kompanije H&M.
Kolekcija Conscious Exclusive je ključni deo u kretanju H&M-a ka održivoj budućnosti u modi. U celoj ponudi proizvoda kompanije, od 2015. godine se 20 odsto proizvoda pravi od održivih materijala, uz cilj da se taj udeo povećava svake godine. H&M je jedan od najvećih svetskih korisnika recikliranog poliestera i jedan od najvećih kupaca organskog pamuka. Cilj postavljen za pamuk je da se do 2020. godine dobija iz 100 odsto održivih izvora. Sve je to dokaz posvećenosti H&M-a da ponudi održivu i kvalitetnu modu dostupnu što većem broju ljudi.
Ključni komad nove Conscious Exclusive kolekcije je haljina u puder roze boji o kojoj je snimljen i kratak film „Put haljine“.
Foto: Promo