Farmerice su prešle dug put od radne odeće, koju je Levi Strauss lansirao sredinom 19. veka, do mainstream komada bez kog ne možemo da zamislimo nijedan ormar. U svet komercijalne mode ušle su početkom prošlog veka, nakon Drugog svetskog rata postale su simbol mnogih subkultura, dok su danas odevni predmet koji nose sve generacije i svi društveni slojevi. Jedan su od retkih klasika koje nije načeo zub vremena, ali to ne znači da ne podležu hirovitom sudu modnih trendova. Svaka sezona donosi nam nove modele koji u kratkom roku postaju neozaobilazni deo ponude omiljenih brendova, kao i stajlinga vodećih influensera. Tako ćemo i predstojećeg proleća svedočiti mnogim uzbudljivim trendovima u svetu jeansa, a jedan od nezaobilaznih modela biće farmerice sa duplim štepom koje su već okupirale društvene mreže i street style fotografije.
Retro model sa suptilnim detaljem u vidu štepa spada u trendove koji se vraćaju na modnu scenu svakih nekoliko godina, a ovog puta za njegovu popularizaciju najzaslužnija je super-model Elsa Hosk, koja je u svojoj capsule kolekciji za J Brand uvrstila ovaj kroj. Njena ideja naišla je na oduševljenje modne zajednice, pa su influenserke vrlo brzo počele da nose pomenuti model, a svoje verzije jeansa sa duplim štepom odmah su lansirali i popularni proizvođači farmerica Re/Done i Frame. High street brendovi brzo su odgovorili novom mikro trendu, pa je sada već izvesno da će ovo biti jedan od najpoželjnijih krojeva predstojeće sezone.
Modeli dolaze u mnogo različitih varijanti, ali svima je zajedničko to da imaju dubok struk i da dobro stoje gotovo svim tipovima građe. Ukoliko se ovaj trend i vama dopada podjednako kao i poznatim blogerkama, u nastavku smo vam pripremili vodič za kupovinu.
J BRAND,
net-a-porter.com
MANGO,
cena: 5.490 din.
H&M,
cena: 3.199 din.
H&M,
cena: 3.199 din.
STRADIVARIUS,
cena: 3.990 din.
STRADIVARIUS,
cena: 3.290 din.
RE/DONE,
net-a-porter.com
ISABEL MARANT,
matchesfashion.com
Naslovna fotografija: @karodall, @thestylestalkercom
Foto: Instagram, Promo