Stigla je prva kolekcija Gucci by Demna i najavila novu eru čuvenog italijanskog brenda

Gucci

Sa zvaničnog Instagram profila brenda Gucci jutros su izbrisane sve objave i postavljene fotografije nove kolekcije La Famiglia koju potpisuje Demna Gvasalia

Prvog dana jeseni, Gucci je i bukvalno pritistunuo dugme reset i sa zvaničnog Instagram profila izbrisao sve tragove prošlosti, ali ujedno i objavio fotografije koje najavljuju početak nove ere. U centru pažnje nalazi se La Famiglia, prva kolekcija pod kreativnim vođstvom Demne Gvasalije. Time je jasno poručeno da se pred nama ne nalazi tek još jedno modno poglavlje, već radikalna promena narativa: Gucci koji slavi svoje nasleđe, ali ga istovremeno dekonstruiše i oblikuje u nešto smelo, subverzivno i do kraja savremeno. Vizualni minimalizam Instagrama, u kontrastu sa raskošnom estetikom kolekcije, postao je najjača modna izjava dana – Gucci ulazi u novo doba i ne okreće se unazad. I zaista, modna industrija danas govori samo o jednom – o Gucciju i njegovom hrabrom novom početku.

Gucci

GUCCI KROZ DEMNIN FILTER

Kolekcija La Famiglia zamišljena je kao svojevrsna Gucciness studija – onoga što čini suštinu ovog brenda, ali sada reinterpretiranu kroz Demnin prepoznatljiv, subverzivan pogled. Saopštenje brenda opisuje je kao neizvinjavajuće seksi, ekstravagantnu i hrabru, što je u potpunom skladu sa Demninim dosadašnjim opusom. Portreti koje je zabeležila fotografkinja Catherine Opie predstavljaju zamišljenu Gucci porodicu, sastavljenu od različitih persona i estetskih identiteta – od femme fatale likova do digitalnih influenserki i klasičnih italijanskih ikona.

U kolekciji su oživljeni ključni kodovi kuće: Gucci Bamboo 1947 torba i Horsebit mokasine doživeli su novu interpretaciju, dok se motiv Flora pojavio u modernizovanom, noćnom izdanju. Prepoznatljivi GG monogram zauzima centralno mesto, nošen u all or nothing maniru, dok siluete osciliraju između maksimalističkog glamura – poput opernih kaputa i luksuznog nakita – i minimalne senzualnosti prozirnih haljina i besprekorno krojenih čarapa.

NOVA INTERPRETACIJA LA DOLCE VITA

Demna insistira na tome da moda treba da bude zabavna i provokativna, ali i senzualna. Njegov Gucci podjednako obuhvata transparentne bodycon komplete, sofisticirani black-tie kupaći program i slip haljine koje evociraju hedonizam italijanske „slatke svakodnevice“. Time se stvara nova vizija brenda – spoj tradicije i subverzije, klasike i ironije, luksuza i performansa.

Gucci
Gucci

Brisanje digitalnog traga i objavljivanje samo novih vizuala jasno poručuje da Gucci želi reset, ali postavlja i pitanje – da li je ovakav potez izraz hrabrosti ili marketing strategija koja računa na šok efekat? Demna je već dokazao da zna kako da polarizuje publiku i izazove debatu, a Gucci očigledno veruje da je upravo to ono što mu je potrebno da ostane u centru pažnje.

Gucci
Gucci

Za kraj, La Famiglia je više od kolekcije – to je uvod u novu estetiku na kojoj će Demna graditi svoj Gucci. Jedno je sigurno: Gucci je ponovo u fokusu, a modni svet deli se između onih koji jedva čekaju da vide nastavak i onih koji skeptično posmatraju ovaj radikalni zaokret.

Tekst: Ivana Nikolić
Foto: Instagram (@gucci)

Podeli

Scroll to Top