Pop pevačica Florrie je zvezda kampanje za Dividen prolećnu kolekciju brenda H&M koja je nadahnuta Bohemian stilom. U ponudi će se naći veliki izbor farmerki, topova, šortseva, jakni, džempera… A mlada i talentovana muzičarka se pokazala kao odlično zaštitino lice.
– Ja sam tako uzbuđen što sam deo nove H&M kampanje! Volim ovu kampanju, jer je inspirisana muzikom, a meni je muzika sve – rekla je mlada Florrie i dodala:
– H&M je brand koji sam uvek volela i rado sam kupovala njihive stvari. Stil za svakoga znači nešto drugo. A muzika i moda su dva genijalna načina da čovek izrazi svoju kretivnost i obe su veoma lične kod svakog pojedinca.
Osim sjajnih fotografija, za ovu priliku snimljen je i video spot pod nazivom „Too Young to Remember“. Spremite se za boho proleće, jer će se stvari naći u prodaji već od sledeće nedelje tačnije od 22. januara.