Trenutno najpopularniji beauty brendovi i njihovi bestseler proizvodi

Pojava blogera unela je tektonske promene u mnoge privredne grane, a prvenstveno u modnoj i beauty industriji. Upravo zahvaljujući influenserima i potrebi njihovih Instagram pratilaca da kupe sve preporučene proizvode, mnogi beauty brendovi za svega nekoliko godina dostigli su vrednost od milijardu dolara i stekli titulu unicorna (jednoroga), koji se definiše kao startup kompanija u privatnom vlasništvu čija je vrednost procenjena na više od milijardu dolara.
Drunk Elephant ili Glossier. samo su neki od brendova oko kojih se stvorio veliki hype, ali iza dobro promišljenih kampanja kriju se i odični proizvodi, koje mnogi influenseri i sami kupuju, koji su sastavni deo njihove rutine i koje će preporučiti čak i najboljim prijateljima. Danas govorimo o kozmetičkim brendovima, koji su trenutno najpopularniji među blogerima i njihovim najboljim proizvodima.

DRUNK ELEPHANT

1bb 11819

@drunkelephant

Ime brenda inspisano je mitom da slonovi postaju opijeni kada jedu plodove marule, a osnivačica Tiffany Masterson stvorila je jednostavnu liniju za negu kože koristeći šest prirodnih sastojaka, među kojima je i marula. Dotadašnja domaćica moć prirode udružila je s kliničkom efektivnošću, a zvezda njenog brenda upravo je Virgin Marula Oil – devičansko ulje marule, koje ima niz prednosti, a samo jedna od njih je da u trenutku budi ten i čini ga svetlijim i blistavijim. Drugi bestseler brenda je T.L.C. Sukari Babyfacial AHA/BHA tretman.

SUNDAY RILEY

2bb 11819

@sundayriley

Sunday Riley nije samo osnivačica brenda, već i žena koja stoji iza svih formula. Njena glavna mantra je da rezultati mogu da se računaju samo ako su vidljivi i brzi. Bilo da koristite ulje za lice ovog brenda ili čistač, Sunday Riley proizvodi dizajnirani su na način da vidljivo poboljšavaju kvalitet kože, svejedno da li želite da se rešite znakova starenja, suve kože, preteranog lučenja sebuma, akni, dehidracije, proširenih pora ili fleka. Dva najveća heroja ovog brenda su Luna Sleeping Night Oil i U.F.O. Ultra Clarifying Oil.

TATCHA

3bb 11819

@tacha

Brend koji dolazi iz Japana inspirisan je drevnim beauty ritualima kojima su pribegavale gejše da bi postigle glatki, meki i besprekoran, takozvani porculanski ten. Tatcha se na zapadnom tržištu probila s proizvodom The Water Cream, koji je postao najprodavanija hidratantna krema za lice u Sephori. Ova krema koži pruža bogatu hidrataciju i anti-age efekat japanske superhrane, dok istovremeno pročišćava i zaglađuje teksturu kože moćnim japanskim biljnim sastojcima.

GLOW RECIPE

4bb 11819

@glowrecipe

Iza ovog brenda korejske kozmetike stoje prijateljice Sarah Lee i Christine Chang koje su godinama radile u kompaniji L’Oreal, najpre u svojoj zemlji, a potom i u Njujorku. Pre nekoliko godina odlučile su da svoje iskustvo u industriji spoje s trenutnom opsesijom žena korejskom kozmetikom i osnuju brend s proizvodima na prirdnoj bazi. Učešće u televizijskom formatu Shark Tank 2015. godine donelo im je ogromu popularnost, pa su prošle godine u američkoj Sephori prodali proizvode u vrednosti od 30 miliona dolara. Najpopularniji proizvod ove kuće je Watermelon Glow Slepping Mask, dok je na drugom mestu Pineapple-C Bright Serum. Kada su prošlog meseca lansirali prvi proizvod na bazi retinola, to je bila jedna od glavnih vesti u beauty svetu.

GLOSSIER.

5bb 11819

@glossier

Broj 1 brend u 2018. godini među milenijalcima pokrenula je Emily Weiss, osnivač bloga Into the Gloss, koja je godinama radila kao asistent u Vogueu. Mada je brend kod nas poznat pre svega po make-up proizvodima, Glossier. ima odlične kozmetičke preparate koji nisu tako tipični i nećete ih videti kod svakog drugog brenda. Asortiman je namenjen modernoj ženi koja zna šta želi za sebe, a pritom hoće efikasne rezultate. Specifičnost ovog brenda je da je svaki proizvod pre puštanja u prodaju isproban i odobren od strane beauty urednica.

HERBIVORE BOTANICALS

6bb 11819

@herbivorebotanicals

 

Priča ovog brenda počela je proizvodnjom sapuna za lice, koji su se na Etsyju odlično prodavali. Vrlo brzo za proizvode brenda zainteresovali su se i Urban Outfitters, Anthropologie i Sephora, pa je Herbivore Botanicals lansirao još proizvoda. Svaki preparat izrađen je na prirodnoj bazi, a inspiracija za vlasnike brenda bilo je havajsko ostrvo Kauai, odakle dolaze njihovi glavni sastojci: kokos, hibiskus, jasmin, orhideja, ananas i raznorazna biljna ulja. Lapis Facial Oil, Moon Fruit Superfruit Night Treatment i Coco Rose Body Polish, neki su od najprodavanijih proizvoda brenda.

TATA HARPER

7bb 11819

@tataharperskincare

Poreklom iz Kolumbije, Tata Harper je pionir u stvaranju luksuzne prirodne kozmetike. Priča ove žene, koja je godinama živela na farmi u Vermontu, na severu SAD, počela je kada je njen očuh početkom novog milenijuma oboleo od raka kože i kada mu je doktor zabranio da koristi industrijske preparate za negu. Kada je shvatila koliko štetnih sastojaka sadrže preparati kojima se negujemo, Tata je odlučila da pokrene svoju proizvodnju, a njenu kozmetiku ubrzo su zavolele mnoge svetske zvezde poput Jessice Albe ili Gwyneth Paltrow. Među mnogobrojnim bestselerima ovog brenda naša preporuka su Tata Harper Elixir Vitae Serum i Tata Harper Resurfacing Mask.

DR. BARBARA STURM

8bb 11819

@drbarbarasturm

Dr. Barbara Sturm je žena koja je izmislila PRP odnosno širom sveta popularni vampirski tretman. U svetu bogatih i slavnih poznata je kao stručnjak koji može da vrati mladolik izgled vašoj koži i učini da izgledate 10 do 15 godina mlađe. Kozmetička linija s njenim imenom nastala je iz ideje da stvori proizvode koji će našu kožu zaštiti od svih štetnih uticaja iz okoline, a neki od najpopularnijih preparata ovog brenda su Dr. Barbara Sturm Anti-Pollution Drops, Dr. Barbara Sturm Hyaluronic Serum i Dr. Barbara Sturm Sun Drops. Osim kozmetike, širom sveta poznati su i njeni suplementi Dr. Barbara Sturm Skin Food i Dr. Barbara Sturm Repair Food.

Naslovna fotografija: @herbivorebotanicals, @glowrecipe
Foto: Instagram

Podeli

Scroll to Top