Za nepunih mesec dana i zvanično će početi jesen, a jedna od najuzbudljivijih beauty promena koju ćemo napraviti s dolaskom nove sezone nesumnjivo je izbor novog parfema. Dok smo se tokom leta uglavnom oslanjali na laganije kompozicije, dolazak hladnijih dana vratiće nas jačim i bogatijim mirisima koji imaju posebnu simboliku. Parfemi s tonovima najlepšeg cveća, mošusa, vanile i kašmira napuniće nas energijom tokom tmurnih i kišnih dana, a biće i savršena dopuna svake odevne kombinacije. Beauty industrija najavila je brojne novitete za predstojeću sezonu, a na našoj listi želja ovog puta su se našla tri parfema.
Perfect – Marc Jacobs
Kreiranje ovog parfema trajalo je pune dve godine i išlo je u suprotnom smeru od onog na koji smo navikli. Čuveni dizajner prvo je smislio naziv parfema, potom je nastala bočica, a tek tada se obratio parfimeru Domitillu Michalonu Bertieru sa zahtevom da stvori mirisnu kompoziciju koja će najbolje odgovarati njegovoj matri: Savršen sam takav kakav jesam. Tako je nastao topao cvetni parfem koji se otvara notama narcisa i sočnog rabarbara, srce čine umirujući tonovi bademovog mleka, a kompozicija se završava mekim mirisima kedrovine i kašmira. Reč je o nekonvencionalnom, modernom i ženstvenom parfemu za čiju su reklamnu kampanju angažovane 42 žene – po svemu različite, a svaka na svoj način savršena.
My Way – Georgio Armani Beauty
Sedam godina nakon što je lansiran prvi parfem iz čuvene Si edicije, kuća Giorgio Armani Beauty predstavila je My Way – svetli miris belog cveća koji otvara novo poglavlje ženstvenosti, kreiran kako bi pokazao posvećenost brenda održivosti. Srž kompozcije najbolje opisuje rečenica: Ja sam ono što živim, pa je u skladu s tim zaštitno lice kampanje američka glumica Adria Arjona – inteligentna, znatiželjna, nezavisna i moderna žena koja nema predrasude i ceni svako životno iskustvo.
Gornje note parfema čine bergamot iz Kalabrije i cvet narandže iz Egipta, u srcu je indijska tuberoza u kombinaciji s infuzijom Jasmine Grandiflorum i Jasmine Sambac, a bazne note sastoje se od burbon vanile s Madagaskara, kedrovine i belog mošusa.
Idôle l’Intense – Lancôme
Sredinom 2019. lansiran je prvi Idôle parfem inspirisan savremenom generacijom žena koje osporavaju društvene norme i stvaraju svoja pravila uspeha, a godinu dana kasnije stigla je nova verzija Idôle l’Intense, koja je, kao što joj ime kaže, odvažnija i hrabrija. U pitanju je snažan parfem koji među ženama podstiče duh zajedništva i prenosi poruku: Zajedno možemo, zajedno hoćemo!.
Kompoziciju Idôle l’Intense čini 14 različitih mirisa. U gornjim notama su chypre akordi, gorka pomorandža i mandarina; u sredini su turska ruža, absolut ruža iz Grasa, absolut egipatskog jasmina, sambak jasmin i mošus dok bazu čine pačuli, kedar, kašmir, sandalovina, burbon vanila i akacia.
Foto: Promo