Vodeći domaći brendovi Instagram ere

Ako je verovati podacima sa Wikipedie, svakih 6 meseci Instagram dobija novih 100 miliona korisnika. Koliko ovaj podatak zvuči neverovatno, toliko govori i o uticaju njegovih korisnika sa najvećim brojem followera. Od kako je ova društvena mreža zauzela značajno mesto u našim životima, sasvim prirodno se, pored ličnih profila, pojavio i veliki broj brendova koji su odlučili da iskoriste prednosti online ere. Tako su, osim velikih modnih kuća sa enormnim marketinškim budžetima, šansu da predstave svoj rad dobili i samostalni kreativci sa originalnim konceptima i idejama.
Trend nije zaobišao ni naše tržište, pa se tako na domaćem online nebu poslednjih godina pojavilo mnogo novih samostalnih brendova, a status miljenika među modnim znalcima stekli su samo oni sa kvalitetnim proizvodima, promišljenim identitetom i jasnom vizijom. Pametno su se fokusirali na samo jedan, ili na jako mali broj proizvoda, čiju su izradu doveli do savršenstva. Bez posrednika, agresivne reklame i dosadnih promotera, oni majstorski dokazuju kako se uspeh može postići samo uz pomoć smislene online komunikacije.
Mi vam ovog puta predstavljamo 5 brendova koji su zahvaljujući Instagramu stekli status autoriteta na regionalnoj modnoj sceni. Verujemo da su vam ova imena već dobro poznata, a ako još niste čuli za njih, pravi je momenat da ispravite tu grešku.

MM Couture (@mm_couture 18.8K followera)

1b 12217

Brend MM Couture iza koga stoji dizajnerka Marija Minić poslednjih godina postao je simbol za kvalitetne i chic šešire. Svejedno da li je reč o modelima za leto ili zimu, svaki njen komad odiše preciznom izradom od najboljih materijala kao što su vuna, čoja ili kašmir za zimske šešire ili skupocena slama za letnje. Marija vešto prati svetske modne tendencije i prva ih uvodi na naše tržište, pa tako osnovnu ponudu često proširuje novim i aktuelnim modelima. Prošle godine bila je jedna od retkih u Srbiji koja je u svoj asortiman uvrstila Girardi šešire dok je ove zime njen Cropy Hat postao prava senzacija. Osim šešira, u kreativnoj radionici brenda MM Couture izrađuju se i mnoge vrste kapa, beretke, šalovi, rukavice i drugi asesoari.

Akatelier (@akatelier 13.3K followera)

2b 12217

Originalna ideja Aleksandre Arnold da dizajnira kožnu torbu sa drvenim dnom dovela ju je u žižu interesovanja žena koje ne prate slepo trendove već hedonistički uživaju u modi. Njen prvi model bio je shopper bag, a u međuvremenu asortiman je proširila i na još nekoliko vanvremenskih, a opet trendy modela. Sve torbe dolaze u različitim bojama i veličinama, ipak, ono što im je zajedničko jeste da su napravljene od najkvalitetnije kože kakvu koriste samo najveći svetski brendovi poput Chanela ili Louis Vuittona. Preciznost izrade dovedena je do perfekcije, a drveni detalj čini ih unikatom kakav se ne može nabaviti nigde u svetu. Svaka torba koja dolazi iz Akatelier radionice je personalizovana, a osim inicijala vlasnika, na njoj se mogu utisnuti i početna slova imena dece, supruga, bitan simbol, broj ili datum – ono što kupac poželi to i dobije.

Ivica i Majica (@ivicaimajica 32.8k followera)

3b 12217

Primer da za istinskog kreativca i najjedostavniji komad, poput bele majice, može postati poligon za maštovita poigravanja najbolje dokazuje brend Ivica i Majica. Ako vam kažemo da iza čitave ideje ne stoji dizajner već glumac Vladimir Nićiforović koji je svoj hobi pretvorio u posao, onda fascinacija postaje još veća. Jer, sve u vezi ovog brenda je originalno – od imena, pa do duhovitih natpisa koji dolaze u kombinaciji sa jedinstveno osmišljenim printom. Natpisi poput “Ništa ja ne moram. Ja sam se namorala”, “Iza svake uspešne žene stoji pet ljubomornih” ili “Inače sam predobra. Ne znam šta mi je danas” nasmejaće i najvećeg cinika, ali njihov šarm istinski se može osetiti tek kada vidite i ilustraciju koja ih prati. Ove komade obožavaju mnoga lica sa javne scene poput Nine Janković, Marije Šerifović, Tijane Dapčević ili Ane Bebić, a kako se brend razvijao tako je i asortiman proširen i na dukseve.

Demode Jewelry (@demodejewelry 63K followera)

4b 12217

Još jedan glumac koji se dokazao kao majstor dizajna jeste Boris Kargotić. Čekajući na novu ulogu odlučio je da iskoristi znanje iz industrijskog dizajna stečeno u srednjoj školi i stvorio najprepoznatljiviji brend nakita na regionalnom tržištu. Kod Borisa, manje nije više, te stvara upečatljive modele koji garantuju da ćete biti primećeni. Svaki detalj ugrađen u masivne Demode komade pažljivo je promišljen, a u izradi se akcenat stavlja na kvalitetne materijale kao što su Swarovski kristali, elgantni biseri, poludrago kamenje… Demode radi samo unikatne modele dostojne crvenog tepiha. Uz nakit, ponuda je nedavno proširena i na delikatne i spakly haljine, šešire, teksas jakne…

ABO (@abo_shoes 16.1K followera)

5b 12217

Originalne Oxford cipele koje dolaze u zavodljivim i smelim kombinacijama boja brzo su se izdvojile kao predmet obožavanja stajliš žena koje su stalno u pokretu. Jer, ova obuća omogučava upravo to – udobnost i chic izgled. Tvorac ABO brenda je talentovana Iva Ljubinković, a njen prepoznatljiv modni potpis ogleda se u velikoj ljubavi prema pastelnim tonovima, ali ne zapostavlja ni srebrne i zlatne nijanse. ABO cipele su veselih boja te i najjednostavniju odevnu kombinaciju čine posebnom. Njihova glavna karakteristika je kvalitetna hand made izrada u kojoj se vodi računa o svakom detalju, a od prošle godine asortiman ovog brenda proširen je i na kožne torbe koje se odlično slažu uz prepoznatljive oxfordice.

Podeli

Scroll to Top