Američki modni i lifestyle brend Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom „Wish You Were Here“. Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput Sent Vinsenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mistik, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
– Naša prolećna kampanja inspirisana je ostrvskim odmorom. Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mistik je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura – kaže Tommy Hilfinger.
Kampanju „Wish You Were Here“ je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz „Laird + Partners“. Sve se dešava na Mistiku, ostrvu u Sent Vinsentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo, koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly.