Vrele letnje vibracije u novoj kampanji brenda Tommy Hilfinger

Američki modni i lifestyle brend Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom „Wish You Were Here“. Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput Sent Vinsenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.

1th 1516

Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mistik, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.

2th 15116

– Naša prolećna kampanja inspirisana je ostrvskim odmorom. Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mistik je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura – kaže Tommy Hilfinger.

3th 15116

Kampanju „Wish You Were Here“ je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz „Laird + Partners“. Sve se dešava na Mistiku, ostrvu u Sent Vinsentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo, koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly.

4th 15116

5th 15116

6th 15116

Podeli

Scroll to Top