10 legendarnih beauty proizvoda kojima vreme ne može ništa

Živimo u eri hiperprodukcije beauty proizvoda kada svake nedelje na rafove drogerija i parfimerija stižu makeup i skincare noviteti. Da ne govorimo o tome da oko mnogih od njih nastaje hype na društvenim mrežama koji nas prosto mami da ih isprobamo. Iako volimo da testiramo novitete, onda kada želimo da kupimo proizvode koji će nam zaista završiti posao radije se oslanjamo na kultne preparate koji su izdržali najvažniji test – test vremena. Upravo takvi proizvodi tema su našeg današnjeg teksta – oni koji se već decenijama nalaze na listama najprodavanijih skincare i makeup preparata.

Legenda kaže da postoje eksfolijatori za lice i da postoji Lotion P50. Kultni proizvod brenda Biologique Recherche lansiran je još 70-tih godina prošlog veka, a veliki broj beauty entuzijasta, urednika lepote, kozmetičara i dermatologa slaže da se do danas nije lansirana formula koja bi mogla da ukrade šou ovom proizvodu. Ime je dobio jer za samo 50 dana bukvalno preporodi kožu, a iako mu naziv kaže drugačije, u pitanju je toner a ne losion.
P50 sadrži savršen balans AHA i BHA kiselina, ali i drugih sastojaka pa deluje na više frontova – uklanja mrtve ćelije sa kože i promoviše obnovu ćelija, pročišćava pore, ima hidrataciono dejstvo, balansira pH vrendost kože, ojačava prirodnu barijeru kože i povećava efikasnost esencija, seruma i krema koje kasnije nanosite na lice. Iako postoji više verzija ovog proizvoda, nabrojane benefite primetićete za koju god opciju da se odlučite.

Ova kultna hidrantna krema u svetu se proda na svakih 20 sekundi i veoma je popularna među modelima, beauty urednicima i šminkerima. Namenjena je svim uzrastima i svim tipovima kože, a lansirao ju je dr Tricot, dermatolg iz bolnice Saint-Louis, pre više od sedam decenija. Univerzalna krema za lice sadrži samo neophodne aktivne sastojke potrebne koži da bi bila zdrava i lepa, a to su shea buter, aloe vera i proteini soje. Svi oni prepuni su esencijalnim vitaminima i masnim i amino kiselinama koje vidljivo poboljšavaju tonus kože, dok istovremeno stimulišu obnovu ćelija i kolagenskih vlakana.

Verovatno najčuvenija hidrantna krema za lice nastala je 1965. godine. Priča kaže da je dr Max Huber zadobio teške opekotine tokom jednog fizičkog ogleda u laboratoriji posle čega je posvetio život tome da pronađe lek za svoju kožu. Nakon 12 godina ogleda, on je došao do patentiranog jedinjenja Miracle Broth™, koji je na bazi algi i drugih prirodnih sastojaka. Miracle Broth™ glavni je sastojak ove kreme, kao i svih ostalih La Mer proizvoda. U skladu sa tim, Créme de la Mer obnavlja ćelije kože i pruža joj intenzivnu hidrataciju. Oni koji su imali priliku da isprobaju ovaj proizvod znaju da to nije krema koja će preko noći dati rezultate, ali kontinuiranom upotrebom vremenom ćete primetiti da je kvalitet vaše kože višestruko bolji.

Kultnu bočicu sa roze poklopcem verovatno već dobro znate. U nju se kunu šminkeri, dermatolozi, beauty entuzijasti, ali i obični smrtnici. Ova micelarna voda stekla je bestseller status ubrzo nakon lansiranja 1995. godine, a danas se svake sekunde u svetu proda po jedna bočica. Micele u ovom proizvodu efikasno mikro-emulguju nečistoće i temeljno ih uklanjaju, dok istovremeno čuvaju prirodnu barijeru kože. Iako su u međuvremenu gotovo svi beauty brendovi lansirali svoje verzije miceralnih voda, i dalje ništa ne može da zameni ovu efikasnu i hidrantnu formulu.

Dvofazni serum lansiran je 1985. godine i od tada do danas nalazi se na svim bestseller listama, a statistika kaže da se po jedna bočica proda na svakih osam sekundi. Njegova formula u međuvremenu je nekoliko puta unapređena, a na kožu deluje tako što unapređuje međućelijsku komunikaciju zbog čega je podmlađuje dok istovremeno ujednačava ten.

Legendarni korektor definitivno je jedan od omiljenih proizvoda među svetskim zvezdama, a između ostalih, obožavaju ga Victoria Beckham, Megan Markle, Zoë Kravitz i Kaia Gerber. Touche Éclat je highlighting korektor koji ima funkciju da osvetli podočnjake i pruži vam svež i odmoran izgled čak i nakon neprospavane noći. Ima laganu prekrivnu moć i prilagođen je svim tipovima kože. Formula je obogaćena i negujućim sastojcima: vitaminom E i ekstraktom biljke ruskus (u narodu poznatija kao ježovina) čija je funkcija da smanje znakove umora dok ekstrakt marokanskog nevena umiruje i štiti kožu.

Dior – Rouge 999 (Sephora)

Kada je 1953. godine sam Christian Dior lansirao prve crvene ruževe 9 i 99 (naziv su dobili po njegovim omiljenim brojevima), verovatno niko nije mogao da pretpostavi kakav će simbol postati. Danas su te dve nijanse spojene u jednu pod rednim brojem 999, koja je dostupna u nekoliko različitih tekstura i finiša. Reč je o prilično tamnoj crvenoj nijansi, koja dobro funkcioniše sa svim tonovima kože.

Ova maskara lansirana je još davne 1971. godine, a danas se po jedna bočica proda na svakih pet sekundi. U pitanju je prva maskara kuće Maybelline, čiju je formulu osmislio osnivač ovog brenda Thomas Lyle Williams. Ovaj proizvod u to vreme bio je revolucionaran jer su formule tadašnjih maskara uglavnom bile na bazi voska, dok je Maybelline lansirao prvu maskaru na bazi vode koju su žene mogle mogo lakše da skinu. Ipak, tajna uspeha ovog proizvoda krije se najpre u efektu koji pruža trepavicama. U pitanju je jako lepo pigmentisana maskara, koja produžava trepavice i daje im veći volumen, a pritom nema bojazni od stvaranja grudvica i lepljenja.

Istina je da danas postoji veliki hype na TikToku oko Dior Rosy Glow rumenila, ali nijedna nijansa nije uspela da pokvari slavu ovom čuvenom rumenilu brenda NARS. U pitanju je peachy rose nijansa koja dobro funkcioniše sa svim bojama tena zbog čega je od 1999. na svim listama najpopularnijih makeup proizvodima. Meghan Markl nosila je ovo rumenilo na svom venčanju, a mešu njegovim fanovima su i Emma Stone, Jennifer Lawrence, Kim Kardashian i mnoge druge slavne žene.

Chanel – N°5 Eau de Parfum (Sephora)

Najlegendarniji proizvod na našem današnjem popisu jeste ovaj parfem, koji je odavno zaslužio titulu najlegendarnijeg mirisa svih vremena. Iako je lansiran pre više od jednog veka, Chanel N°5 je i dalje na svim bestseller listama. U pitanju je vrlo sofisticitana mešavina aldehida i cveća – uključujući ružu, ylang-ylang, jasmin, đurđevak i iris, a čitava priča začinjena je toplim notama vetrivera, sandalovine, vanile, ambera i pačulija. Ipak, ovaj parfem najposebnijim čini činjenica da na svakoj koži različito miriše.

Tekst: INJournal magazin
Naslovni video: @livia
Foto: Instagram, Promo

Podeli

Scroll to Top