Najlepše stvari događaju se slučajno – teza je koju je dokazao Vladimir Nićiforović kada je nakon završenih studija glume, čekajući novu ulogu, napravio svoju prvu majicu sa natpisom. Komad se prodao već narednog dana, a vrlo brzo brend Ivica i Majica postao je ne samo poznato ime u svetu dizajna već jedna sasvim nova filozofija. Popularnosti su dobrim delom doprinele društvene mreže, kao i poznate ličnosti koje rado nose majice sa zabavnim natpisima. Ipak, ništa od toga ne bi bilo da nije bilo kreativnosti i promišljene ideje da se natpisi štampaju na srpskom jeziku. Danas, kada su njegovi komadi osvojili region, Vladimir ima mnogo ozbiljnije planove. Jedan od njih je plasman na evropsko tržište, pa iz radionice Ivica i Majica uskoro izlaze komadi sa natpisima na engleskom i nemačkom jeziku.
O ovom zanimljivom brendu već smo vam pisali, a ovog puta smo i razgovarali sa Vladimir Nićiforović.
Majice sa printom nisu nešto novo, ali ste uspeli da od njih napravite prepoznatljiv brend. U čemu je bila vaša nit vodilja?
– Nisam razmišljao o tome kada sam počinjao. Sve se desilo u dva dana i tek danas malo analiziram i posmatram ovo kao ozbiljan posao. Mislim da je glavna stvar u tome što smo mi prvi počeli da radimo majice sa tekstom na našem jeziku. Mnogo je pomoglo to što javne ličnosti vole i nose naše majice, kao i što se veliki broj ljudi vraća zbog kvaliteta proizvoda. Nekako se sve sklopilo i poklopilo.
Sećate li se vaše prve majice i kako je ona izgledala?
– Prva koju sam napravio bila je sa natpisom „JER JE U MODI“. Print je kolaž zebre koja pase leopard. U tom periodu obožavao sam leopard print i sve mi je bilo u znaku leoparda – veš, čarape, majice, duksevi…
Jeste li odmah naišli na pozitivne komentare i možete li da kažete da vam se uspeh dogodio preko noći?
– Super je bilo to što je prva majica poručena samo dan nakon njenog plasranja. Ne mogu da vam opišem moju tadašnju sreću. Bilo mi je potpuno neverovatno da se to dešava. Tako da je cela priča zaživela već prvog dana. Veći uspeh se desio kada se javila Tijana Dapčević i počela da nosi naše majice. Zatim nas je spojila sa ekipom Studija Prostor i tako je sve počelo da raste.
Gde pronalazite inspiraciju za nove komade?
– Svuda. Bukvalno svuda. U razgovoru sa drugarima, porodicom, bakom, sanjam, vidim na TV-u nešto što me inspiriše…
Koji je najbolji savet koji ste dobili u vezi sa vašim poslom?
– Najbolji savet je da nastavim na sve ovo da gledam i vodim kao do sada. Ni jednog trenutka Ivicu i Majicu nisam doživljavao kao posao. Sa mojom ekipom se konstantno trudim da ovo bude igra u kojoj svi uživamo. Najteže je zadržati tu početnu sreću, entuzijazam i lepotu. Ja sam lično sazreo kroz ovaj posao i nisam ni bio svestan koliko sam zapravo naučio o nekim poslovima koji me nikada nisu zanimali.
Koliko su vam društvene mreže pomogle da steknete popularnost?
– Mnogo. Lepota XXI veka je što apsolutno svako ima priliku da bude svoj gazda. Besplatna reklama koju danas imamo je neporcenjiva. E sad, potrebno je znati iskoristiti to i pretvoriti određenu ideju u stvarnost. Ali poenta je da je danas to mnogo lakše nego ranije.
Ko su vaši klijenti?
– Čini mi se svi. Koliko vidim starosti su od jedne do 80 godina. Raznih zanimanja i društvenih slojeva. I to me jako raduje. Na početku sam imao želju i ideju da majice zaista vole svi, i srećan sam da se to i desilo.
Jeste li i privatno duhoviti poput natpisa na vašim majicama?
– Hahaha. Pojma nemam, to bi trebalo da pitate moje drugare. Ili posetite neki live na Instagramu posto sam od skoro počeo da se uključujem sa društvom, pa procenite sami.
Kako biste voleli da se razvija brend Ivica i Majica?
– Imam jako mnogo ideja i planova za ovu godinu, ali i u budućnosti. Voleo bih da se pored bivše Jugoslavije proširimo još dalje, pa zato pripremamo kolekcije sa natpisima na engleskom i nemačkom jeziku. Plan je da uskoro otvorimo butike u još nekim gradovima, kako u našoj, tako i u susednim zemljama.
S obzirom na to da ste po profesiji glumac, imate li vremena i za „daske koje život znače“ ili ste se potpuno posvetili novoj profesiji?
– Pre dve godine odlučio sam da prestanem da se bavim glumom na neko vreme. I pametno sam odlučio. Posvetio sam se majicama dok ne stanu na „svoje noge“ i postanu u nekom smislu brend. Kada sam osetio da je vreme za glumu desio se i poziv novog teatra za decu „Treći plan“. Od tog dana dobio sam novo divno društvo, divnu predstavu koju često igramo, putujemo sa njom, planiramo nove projekte, a čak smo osnovali i bend! Zovemo se Falš bend i zapamtite to ime jer ćemo uskoro falširati po celom Balkanu.