Kako je nova Saint Laurent torba postala najpoželjniji komad ovog leta

Navikli smo da dešavanja u svetu mode idu iz jedne krajnosti u drugu, a trenutni hype koji je stvoren oko nove Icare torbe sa potpisom Saint Laurent, to nam je još jednom potvrdio. Nakon višegodišnjeg trenda mikro tašni, modni tron ponovo su osvojili shopper modeli. I to ne bilo kakvi već oni koji dolaze u XXL veličini. Činjenica je da su ovi modeli bili prisutni u ponudama nekoliko brendova još pre pandemije, kao što su Bottega Veneta, Jil Sander ili Marni, a nedavno je i Chanel svoju 22 torbu ponudio u extra large varijanti, ali titulu it komada stekao je samo Icare model.

Ovakav razvoj situacije nije iznenađenje za poznavaoce modnih prilika, jer torbe ovog brenda u poslednje vreme stiču sve veću popularnost, o čemu smo vam već pisali. Statistički podaci govore da je tokom prošle godine pretraga na internetu porasla za čak 30%, a ako svemu tome dodamo i mudro osmišljenu kampanju za Icare model, onda su ovakvi rezulati očekivani.
Kreativni direktor brenda Anthony Vaccarello angažovao je najuticajnije ikone stila – Hailey Bieber, Zoë Kravitz i Rosie Huntington-Whiteley, a priključile su im se nove muzičke zvezde, poput Rosé ili Binx. I naravno, kada jedan komad ponesu idoli mnogih generacija, ubedili ste čitav svet da je upravo ova torba jedino što im je potrebno u životu.

A da li nam je Icare torba zaista potrebna? Ako volite velike torbe i možete da platite cenu od 4.400 dolara svakako da jeste. U pitanju je prošiveni model sa ikoničnih zlatnim monogramom brenda u koji možete da stavite baš sve što vam padne na pamet kada izlazite iz kuće, a staće vam i stvari za kraći beg iz grada. Pravi se u Italiji od najkvalitetnije teleće kože, a možete je nositi sa otvorenim ili zatvorenim stvaricama. U samoj torbi dobijate i jednu manju, nalik neseseru, a za sada je dostupna samo u crnoj boji.

Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: @imfashionbebe, @vivianhoorn
Foto: Instagram, Promo

Podeli

Scroll to Top