Sedam kultnih beauty proizvoda koji su postali viralni na TikToku

Izdvojili smo sedam kultnih proizvoda koji nam se u poslednje vreme konstantno pojavljuju na FYP-u na TikToku

U poslednjih nekoliko godina TikTok je definitivno postao platforma na kojoj dobijamo najveći broj preporuka za skincare i makeup proizvode, a ne mali broj ljudi oslanja se upravo na video klipove sa ove društvene mreže kada donosi odluku da li će neki proizvod dodati u svoju rutinu ili će ga zaobići u širokom luku. Da ne govorimo o tome da veliki broj formula upravo zahvaljujući TikTokerima postaje viralan pa svi imamo utisak da je upravo taj preparat sve što nam trenutno nedostaje u životu. I mada su viralne formule uglavnom novijeg datuma i nose potpise brendova kao što su Rare Beauty, Drunk Efephant ili Glow Recipe, primetili smo da nam se na FYP-u poslednjih meseci sve češće pojavljuju i neki kultni proizvodi koje Gen Z tek sada otkriva.
Ukoliko ste poput mene u svet lepote „zaronili“ mnogo pre TikToka pa čak i Instagrama i ako ste bili od onih koji su čitali beauty blogove, verujemo da su vam naredne formule već dobro poznate, ali s obzirom na to da su sve one izdržale višedecenijski tekst vremena sigurni smo da je korisno da ih se zajedno podsetimo.

Caudalie – Pore Minimizing Instant Detox Mask

Pre nekih 10-15 godina, ova maska na bazi gline bila je popularna među beauty blogerima koji su se suočavali sa masnom kožom i miriserima, a sada su je TikTokeri ponovo otkrili. U pitanju je formula na bazi ružičaste gline, grožđa i kofeina koja reguliše lučenje sebuma, čisti mitisere i sužava pore dok istovremeno zaglađuje i posvetljava kožu.

Embryolisse – Lait-Crème Concentré

Omiljena krema među šminkerima lansirana je pre više od sedam decenija i od tada do danas ne silazi sa liste bestseler proizvoda, pa je potpuno logično što je postala viralna na TikToku. Iza umirujuće i hranljive kreme stoji dr Tricot, dermatolg iz bolnice Saint-Louis, a minimalistička formula sadrži samo neophodne sastojke za zdravu i negovanu kožu, uključujući shea buter, aloe vera i protein soje. Svi oni prepuni su esencijalnim vitaminima i masnim i amino kiselinama koje vidljivo poboljšavaju tonus kože, dok istovremeno stimulišu obnovu ćelija i kolagenskih vlakana. Još jedna prednost Lait-Crème Concentré je činjenica da je može koristiti svako, bez obzira na godine ili tip kože, a preporučuje se čak i za negu dece i beba.

Clinique – Almost Lipstick, nijansa Black Honey

Black Honey ruž lansiran je još 1971. godine i već tada je osvojio žene širom sveta zbog jedinstvene formule bogate emolijansima koja vlaži i hidrira usne, a dodatni bonus je njegov nesvakidašnji pigment koji se prilagođava svakom tenu. Kako je poslednjih sezona ovaj proizvod ponovo postao aktuelan, brend je lanisrao i Pink Honey nijansu koja je takođe univerzalna.

Urban Decay – 24/7 Moondust Eyeshadow, nijansa Space Cowboy

Moondust linija senki postoji od 2013. godine, ali je tek krajem prošle godine postala popularna i to zahvaljujući TikToku. Da budemo precizniji, viralna je postala Space Cowboy nijansa u boji šampanjca sa srebrnim sjajem koja je jedna od najsuptilnijih senki sa šljokicama.

Olaplex – No.3 Hair Perfector

Olaplex No.3 odavno je postao zlatni standard među preparatima za oporavak oštećene kose, a s obzirom na to da je u poslednjih nekoliko meseci postao viralan, sve češće se dešava da ne možemo tako lako da dođemo do ovog proizvoda. Reč je o formuli koja sadrži patentiranu tehnologiju zahvaljujući kojoj obnavlja prekinute veze u vlasima i samim tim regeneriše kosu koja je oštećenja farbanjem ili upotrebom presa za stilizovanje.

Clarins – Lip Comfort Oil

Ako imamo u vidu koliko je porasla popularnost ulja za usne, onda nas ni malo ne čudi što je ova kultna formula ponovo u trendingu. U pitanju je hranljiva i sjajna formula na bazi ulja jojobe i lešnika koja ne ostavlja lepljiv trag, a dolazi u osam nežnih nijansi.

La Roche-Posay – Cicaplast Baume B5 višenamenski balzam

Mada je danas centella asiatica (tigrova trava) jedan od najpopularnijih sastojaka, a očuvanje kožne barijere jedan od najvećih trendova, u 2005. godini, kada je ovaj balzam lansiran, pomenuti pojmovi retko kome su bili poznati. Ipak, balzam je zbog svoje efikasnosti u obnovi ošećene i iritirane kože brzo postao popularan, a nedavno je stekao i viralni status kako među svetskim tako i među domaćim influenserima.

Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @carla_ginola
Foto: Instagram, Promo

Podeli

Scroll to Top