Na svakih sedam sekundi u svetu se proda po jedno pakovanje ove kultne maskare

Više od 10 godina legendarna Better Than Sex maskara najprodavanija je formula u Americi, kao i u trgovinskim lancima Sephora i Ulta Beauty

Legenda kaže da postoje maskare i da postoji Better Than Sex maskara. Kultni proizvod brenda Too Faced lansiran je 2013. godine, a ogroman broj šminkera, beauty urednika, influensera, ali i običnih potrošača slaže se da do danas nije lansirana formula koja bi mogla da izađe na crtu ovoj maskari. Najbolji dokaz za to su statistički podaci koji pokazuju da se po jedno pakovanje ove maskare proda na svakih sedam sekundi, kao i da je više od 10 godina Better Than Sex najprodavanija maskara u Americi, ali i u trgovačkim lancima Sephora i Ulta Beauty širom sveta.

Ključni benefiti Better Than Sex maskare

Better Than Sex ispunjava sva najvažnija očekivanja koja imamo od maskare. Ona trepavicama daje neverovatan volumen dok ih istovremeno produžava i uvija. Na sve to, njen intenzitet može da se nadogradi nanošenjem više slojeva bez bojazni da će se stvoriti grudvice. Dodatni bonus je činjenica da trepavice boji u zift crnu boju i da sadrži negujuće sastojke.

Kompaniji Too Faced bilo je potrebno nekoliko godina istraživanja i više desetine pokušaja kako bi dobili formulu koja je ispunjavala sva očekivanja. Na kraju su se okrenuli sastojcima koji se obično ne koriste u maskarama i došli do formule na bazi peptida i složenih voskova koji stvaraju nevidljiv film oko svake dlačice.
Poseban izazov predstavljao je izbor četkice, a nakon što su isprobali 47 različitih oblika i ovde su se odlučili za nesvakidašnji izbor i četkicu u obliku peščanog sata koja je inspirisana telom Marilyn Monroe. Upravo je zbog toga maskara i dobila nesvakidašnji naziv jer se referiše na rečenicu koju je čuvena glumica izgovorila kada su je novinari posle jedne predstave na Brodveju pitali „kako je bilo?“. Pretpostavljate, njen odgovor je glasio: „Bolje od seksa“.

Zanimljivo je da brend Too Faced nije imao gotovo nikakav budžet za marketing pa je ova maskara osvojila tržište upravo zahvaljujući provokativnom nazivu, nesvakidašnjem pakovanju, ali i odličnom efektu koji pruža. Za manje od godinu dana postala je najprodavanija maskara u američkoj Sephori, da bi brzo posle toga stekla bestseller status u čitavoj Americi, a potom je osvojila i svetsko tržište. Iako je u međuvremenu lansirano na stotine novih maskara, nijedna nije uspela da „ukrade šou“ jedinstvenoj Better Than Sex formuli koja je osvojila i gotovo sve beauty nagrade u kategoriji najbolje maskare.

Too Faced – Better Than Sex Volumizing & Lengthening Mascara (Sephora)

Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: @maryphillips
Foto: Instagram, Sephora

Podeli

Scroll to Top