Ovo su najprodavaniji beauty proizvodi na TikTok shopu

Prošlo je tačno godinu dana od uvođenja TikTok Shopa, a ovi brendovi ostvarili su najbolju zaradu

Već nekoliko godina unazad TikTok je platforma na kojoj nastaje najveći broj beauty i makeup trendova, a da ne govorimo o tome da su recenzije proizvoda na ovoj društvenoj mreži često razlog zbog kojih ćemo kuputi ili preskočiti kupovinu određenih formula. U skladu sa tim, od prošle godine imamo i opciju TikTok Shop putem koje postoji mogućnost direktne kupovine određenih proizvoda, koju su pojedini beauty brendovi odlično iskoristili.

BEAUTY BRENDOVI KOJI SU NAJVIŠE ZARADILI NA TIKTOK SHOPU

Iako su pojedini brendovi smatrali da je TikTok pomalo haotična platforma i da od njihovog shopa neće biti mnogo koristi, ispostavilo se da nisu bili u pravu te da su oni koji su se „ukrcali na ovaj brod“ itekako profitirali. Prema izveštaju Charm.io-a, koji je objavio WWD, pojedine kozmetičke kuće ostvarile su višemilionsku zaradu upravo na TikTik Shopu.

Prvi na listi je Tarte Cosmetics, koji je u poslednjih godinu dana ostvario najveću prodaju putem ove platforme, a njihova zarada iznosi 21,5 miliona dolara samo putem TikTok Shopa. Ovu zaradu prvenstveno im je doneo njihov viralni trio: Maracuja Juicy Lip Plump, Tartelette maskara i Fake Awake hajlajter za oči, a zanimljivo je da su prihodi od livestream kupovine porasli za više od pet puta nakon što su lansirane nove nijanse Maracuja Juicy Lip Plumpa.

Na drugom mestu je holistički brend GuruNanda koji je odličan primer toga koliko trendovi na TikToku mogu da doprinesu prodaji određenih proizvoda. Naime, ajurvedska praksa mućkanja jestivih ulja u ustima za poboljšanje daha i oralnog zdravlja doživela je veliki rast na TikToku što je brendu GuruNanda donelo ogromnu prodaju njihovog kokosovog ulja za oralnu higijenu zahvaljujući kojoj su ostvarili prihod od 14,1 miliona dolara.

Sa prihodom od 12,6 miliona dolara, na trećem mestu našao se WavyTalk, čiji je najpopularniji proizvod Thermal Brush, sledi The Beachwaver Co. čija je rotirajuća presa za kosu ostvarila zaradu od 11,3 miliona dolara, a na petom mestu je Canvas Beauty Brand (10,6 miliona dolara) sa svojim Body Glaze preparatima za negu tela.

@conqueringasya_

@CANVAS BEAUTY BRAND MA’AM RUN ME ALL OF EM #bodyglaze #canvasbeautybrand

♬ original sound – Asya

U top 10 našli su se i GoPure (10,5 miliona dolara), čiji je najpopularniji proizvod Tighten and Lift Neck Cream, zatim maloprodajni shop Cocomint Beauty (9 miliona dolara), koji nudi K-beauty proizvode, a najprodavanija formula bila je viralna Beauty of Joseon Relief Sun krema. Na osmom mestu je Bitvae sa svojim C2 Water Flosserom za ispiranje usne duplje (8 miliona dolara), a na devetom The Ordinary sa zaradom od 7,9 miliona dorala, a najprodavaniji prozvod ovog brenda je Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner. Konačno, na desetom mestu našao se brend One/Size Beauty (6,5 miliona dolara) koji ima viralni matirajući sprej za fiksiranje šminke.

Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @rhode
Foto i video: Instagram, TikTok, Promo

Podeli

Scroll to Top