H&M je predstavio kolekciju jesen/zima 2024, a mi vam donosimo pregled svih komada

H&M je predstavio kolekciju jesen/zima 2024 u kojoj su glavne zvezde Charli xcx, Arca, Lila Moss, Loli Bahia, Sage Elsesser i Sega Bodega

Već smo vam pisali o tome da H&M ima jednu od najboljih kolekcija za prelazni period i da je svojim kupcima ponudio odlične boho komade, a u susret novoj sezoni predstavili su i novu kampanju i koleciju jesen/zima 2024. Jedan od vodećih high street brendova još jednom je potvrdio svoju poziciju ponudivši kupcima komade izrađene od kvalitetnih materijala koji dolaze u bogatim bojama, a pritom imaju zanimljive siluete i intrigantne detalje.

– Ova kolekcija puna je posebnih inspiracija i kvalitetnih materijala. Koža, pletenine i svetlucavi komadi prikazuju snagu H&M-ove modne sposobnosti. Sve je u vezi sa sjajnom odećom i pravim ikonama jednog ormara – kaže Eliana Masgalos, glavna dizajnerka ženske odeće u H&M-u.

Svaki komad u kolekciji spaja različite priče, a dizajnerski tim je ovog puta inspiraciju pronalazio u 20-tim, 60-tim i 90-tim godinama. U skladu sa tim, raspoloženje sredine veka vidljivo je u odelima, jaknama i mikro suknjama. Tu su i tragovi vintage stila poput perli i nitni kod pletenine, kožnih i mrežastih haljina, a da bi se dodala raskoš, prisutni su komadi od kože i antilopa.

Paleta boja sadrži niz braon nijansi, od karamele do tamnog mahagonija. Tamno-crvena i zelena su tu za arhivski osećaj, dok crna i bela funkcionišu kao akcenti. Od modnih dodataka ističu se cipele sa potpeticom i okruglim vrhom, cipele sa nitnama i krznene papuče. Torbe su elegantne, dok nakit varira od minimalnog do neobičnog.

Kampanja jesen/zima 2024 upravo odražava ovo bogatstvo raznolikosti pa u njoj učestvuje niz muzičara, modela i kulturnih lidera. Fotograf Sam Rock i režiser Albert Moya kreirali su je kao proslavu mode, individualnosti i ličnog stila. Ona je smela, čista, moderna i snažna, a glavne zvezde su ikone kao što su Charli xcx, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega i Lux Gillespie.

– Kolekcijom slavimo ono što jesmo i momenat u kojem potvrđujemo da je H&M uvek fokusiran na sjajnu modu. Kampanja je o oslobađanju mode i samoizražavanju – svako prilagođava odeću na svoj način i svom stilu. Poruka je da je različitost moć – kaže Jörgen Andersson, kreativni direktor u H&M-u.

Nova kolekcija u prodaji je od 12. septembra u odabranim prodavnicama širom sveta, kao i na online stranici hm.com, a u nastavku pogledajte ostatak lookbooka.

Tekst: INJournal magazin
Foto: H&M

Podeli

Scroll to Top