Švedski modni gigant H&M predstavio je prve fotografije praznične novinske kampanje u kojoj je glavna zvezda Katy Perry. Pop pevačica na fotografijama nosi komade iz nove kolekcije, što se poklapa sa spektakularnom H&M-ovom prazničnom reklamom koja će globalnu premijeru imati 23. novembra na zvaničnom sajtu brenda.
U reklami se Katy prvo ukazuje kao vila, pre nego što u život prizove neverovatan ansambl likova, od licitarskih lutaka u prirodnoj veličini, preko ogromnih poklona na rolerima do divovskih plišanih medveda. Akcija se odvija munjevito uz neprekidne promene, pri čemu Katy svaku scenu interpretira na sopstveni način. Muzička podloga reklame je „Every Day Is A Holiday“, nova numera koju je pop zvezda napisala za ovu reklamu.
– Sjajno sam se provela snimajući ovu kampanju sa Jonasom Akerlundom i nosila tako zabavnu odeću, posebno moj omiljeni Elfie Selfie džemper. H&M je bio deo evolucije mog ličnog stila od kada sam imala 13 godina, kada sam počela da kombinujem zabavne, pristupačne H&M komade sa mojim vintage komadima. Jedva čekam da i vi dodate sjaj vašem garderoberu sa ovom magičnom prazničnom kolekcijom – kaže Perry.
Ona se u reklami, kao i kampanji pojavljuje u modelima u kojima su izmešani veseli glamur, stil i zabava. Kolekcija obuhvata komade poput karmin-crvenih haljina, smokinga sa otvorenim rukavima i majica po kojima su izvezene mašne sa crvenim šljokicama. Posebni detalji nalaze se svuda, od resa na crnoj mini-suknji do savršenog božićnog džempera.
Čitava priča ima i humanitarni karakter, a ove praznične sezone, H&M će pružiti podršku deci u Mjanmaru zahvaljujući posebno osmišljenim poklon-karticama. H&M Conscious Foundation će UNICEF-u donirati 5% cene svake kupljene kartice. UNICEF će zatim novac iskoristiti za pružanje kvalitetnog obrazovanja ugroženoj deci u Mjanmaru, gde postoji hitna potreba za poboljšanjem pristupa osnovnom obrazovanju. Poklon-kartice će do 31. decembra biti dostupne u H&M-ovim prodavnica širom sveta.