Cosmetify je nedavno objavio listu najpopularnijih skincare brendova na TikToku na osnovu tri ključna kriterijuma – broja pratilaca, lajkova i pregleda
TikTok je odavno postao vodeća društvena platforma u svetu lepote koju kozmetički brendovi masovno koriste kako bi se povezali sa svojim kupcima, predstavili im proizvode i povećali prodaju. Ovaj odnos sa korisnicima posebno im je bitan otkako je uvedena TikTok Shop opcija koja omogućava prodaju proizvoda direktno preko aplikacije. S druge strane, influenseri na TikToku i dalje uživaju najveće poverenje među korisnicima, pa iako je većina nas svesna da su njihovi klipovi sa preporukama zapravo plaćeni, spontanost sa kojom nam govore o određenim formulama uglavnom je dovoljno uverljiva da ćemo prvom prilikom kupiti sve što nam preporuče. Svi znamo koliko hype oko pojedinih proizvoda može da doprinese prodaji istih i zbog toga nam je uvek zanimljivo da istražimo koji su brendovi i proizvodi najpopularniji na toj društvenoj platformi. Kako je Cosmetify, vodeći svetski sajt za komparaciju u svetu lepote, objavio listu trenutno najuticajnijih skincare brendova na TikToku, odlučili smo da zavirimo u najnovije podatke, koje vam u nastavku i prenosimo.
NAJUTICAJNIJI SKINCARE BRENDOVI NA TIKTOKU
THE ORDINARY
Hype oko brenda The Ordinary postojao je i pre TikToka, ali su korisnici ove platforme dodatno povećali popularnost njihovih proizvoda pa danas imaju preko 1,5 pratilaca, skoro 20 miliona lajkova i skoro četiri milijarde pregleda na TikToku. Brend pripada Deciem Beauty Groupi, koju je kupio The Estée Lauder Companies, a kao što smo vam već pisali, osnivač je Brandon Truaxe koji je uspeo da napravi pravu pometnju na tržištu kozmetičkih proizvoda kada je 2016. ponudio kupcima efiasne skincare preparate po ceni koja je bila i do 10 puta manja od konkurencije. Ovako nešto pošlo mu je za rukom jer je troškove ambalaže sveo na minimum, a brend se nije oglašavao već su svoje proizvode slali na adrese tadašnjih influensera sigurni da će biti dovoljno zadovoljni formulama da će želeti da podele iskustvo sa pratiocima.
The Ordinary proizvodi izdvajaju se prvenstveno po tome što je na pakovanju jasno naznačeno koje sastojke i u kom procentu sadrže, a poznati su i po tome što su njihove formule efikasne i što određene aktivne sastojke sadrže u većoj koncentraciji od većine konkurentskih proizvoda.
Trenutno najpopularniji proizvodi brenda su Squalane Cleanser, Glycolic Acid 7% Toning Solution, Multi-Peptide Lash and Brow Serum i AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution.
CERAVE
Sa 1,6 miliona pratilaca, preko 8,2 miliona lajkova i skoro 10 milijardi pregleda, CeraVe je drugi najpopularniji brend među TikTokerima. Brend je 2005. osnovao Tom Alison, a danas je deo L’Oréal Groupe. Njihovi proizvodi izdvajaju se po tome što sadrže tri esencijalna ceramida koji ojačavaju prirodnu zaštitnu barijeru kože jer se najveći broj kožnih problema javlja upravo kada je njena barijera ugrožena. Dodatni bonus je činjenica da su cene njihovih proizvoda razumne te većina populacije može da ih priušti.
U sladu sa tim, oko mnogih njihovih proizvoda postoji veliki hype, kao što je recimo Eye Repair Cream, koji je već neko vreme najprodavanija okoloočna krema na Amazonu. Među ostalim popularnim formulama brenda su Blemish Control Cleanser, Moisturising Lotion, Hydrating Cleanser i Daily Moisturiser.
NIVEA
Na trećem mestu je stara dobra Nivea koja ima više od 1,5 miliona pratilaca, više od 7,6 miliona lajkova i više od četiri milijarde pregleda. Brend koji je osnovan još davne 1911. godine, kada je asortimanu imao samo jednu kremu za telu, danas ima tradiciju dužu od 130 godina, a sa takvim iskustvom, kupcima konstantno isporučuje mudro kreirane proizvode. Još jedan od aduta brenda su pristupačne cene i trasparentnost sastojka koji se koriste u njihovim proizvodima, ali i dobro osmišljene kampanje.
Najpopularniji Nivea proizvodi trenutno su Rich Nourishing Body Lotion, Refreshing Facial Wash Gel, Q10 Anti-Wrinkle Power Revitalising Night Cream i Shooting Micellar Water.
OSTALI BRENDOVI KOJI SU SE NAŠLI NA LISTI:
4. Sol de Janeiro – 2 miliona pratilaca; 27,9 miliona lajkova, preko 1,7 milijarde pregleda
5. Glow Recipe – 1,3 miliona pratilaca; 14,4 miliona lajkova, preko 2 milijarde pregleda
6. Drunk Elephant – 1,2 miliona pratilaca; 7,2 miliona lajkova, preko 3 milijarde pregleda
7. Kylie Skin – 999,5 hiljada pratilaca; 7,3 miliona lajkova, preko 1,2 milijarde pregleda
8. The Inkey List – 510 hiljada pratilaca; 12 miliona lajkova, preko 1,2 milijarde pregleda
9. Caudalie – 543 hiljada pratilaca; 3,3 miliona lajkova, preko 1,2 milijarde pregleda
10. CosRX – 228 hiljada pratilaca; 1,4 miliona lajkova, preko 800 hiljada pregleda
Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @kaesutherland
Foto: Instagram, Promo