Sinoć održan Victoria’s Secret Show pokazao je da se ovaj brend nije vratio samo na pistu, već i u sam vrh pop-kulture — sa spektaklom koji je spojio nostalgiju, inkluzivnost i besprekornu produkciju
Teško je setiti se bilo koje modne revije koja je u proteklih 20 godina imala toliki uticaj na pop-kulturu kao što je to nekada imao Victoria’s Secret Fashion Show. Međutim, u jeku popularnosti, dva velika skandala dovela su do toga da brend punih šest godina nije održavao revije. Nakon što su gresi oprošteni (ili makar zaboravljeni), Victoria’s Secret Fashion Show vratio se na scenu pre godinu dana, a druga po redu revija u novom ciklusu održana je sinoć u studiju Steiner u Bruklinu, kada je brend ponovo pokušao da uhvati staru magiju. Ovaj novi početak ne pokušava da obriše prošlost, već da je redefiniše: glamur je ostao, samo su krila postala simbol drugačije snage.
ANĐELI SU PONOVO TU, ALI SADA U PROŠIRENOM SASTAVU
Reviju su otvorile legendarni modeli Adriana Lima i Alessandra Ambrosio kao dokaz da nostalgija i dalje prodaje snove. Njihove siluete, osvetljene zlatnim reflektorima, bile su omaž eri supermodela i onom prepoznatljivom sjaju koji je Victoria’s Secret nekada znao da servira do perfekcije.
Ali ovog puta, fokus se pomerio. Na pisti su rame uz rame stajale Gigi Hadid, Irina Shayk, Candice Swanepoel, ali i nova imena — Angel Reese, profesionalna sportistkinja i prva takvog profila koja je zakoračila na VS pistu, te Suni Lee, olimpijska gimnastičarka koja je donela energiju i disciplinu potpuno novog tipa modela.
Poruka je bila jasna: telo više nije samo ukras, već dokaz snage i različitosti. Victoria’s Secret pokušava da pomiri staru fantaziju sa novim svetom — onim u kome svaka žena ima svoje mesto pod reflektorima.
REVIJA KAO KONCERT, PISTA KAO POZORNICA
Muzika je, kao i uvek, bila neizostavan deo spektakla. Nastupi Missy Elliott, Karol G, Madison Beer i K-pop grupe TWICE podigli su atmosferu na nivo muzičkog festivala. Koreografija, osvetljenje i scenografija pratili su ritam svake pesme — od futurističkih lasera do floralnih projekcija koje su pratile delikatne setove od čipke i svile.
Za razliku od prošlogodišnjeg dokumentarnog eksperimenta The Tour, ovogodišnja revija je vratila fokus na ono što publika najviše želi da vidi — glamur, telo, emociju. Ali ovaj put sa dozom samosvesti i distance: više nije reč o tome kako žena izgleda, već o tome kako se oseća.
MODA U SLUŽBI TRANSFORMACIJE
Stilski, kolekcija je bila neobično raznolika — od neonskih bodija inspirisanih sportskim performansom do ručno rađenih krila prekrivenih kristalima i perjem. Najviše pažnje privukli su „Metamorphosis Wings“ — gigantska konstrukcija od poluprovidnog materijala koja je simbolično prikazivala transformaciju brenda.
Osećaj luksuza i dalje je bio dominantan, ali ton je suptilno izmenjen. Više nije bilo reči o seksualnoj provokaciji, već o samouverenosti. Svila, lateks i tila sada su služili kao oruđe izražavanja, a ne kao dekoracija muškog pogleda.
I dok su krila ostala — poruka je evoluirala. Victoria’s Secret sada pokušava da govori o ženama, a ne o idealima koje su nekada prodavale muškarcima.
Publika je reviju dočekala s izvesnom dozom nostalgije, ali i skepticizma. Brend koji je decenijama gradio imperiju na „savršenstvu“ sada mora da preživi u svetu u kome se od modnih kuća očekuje autentičnost i odgovornost. Sinoć je pokazao da je svesno zakoračio u tu novu eru.
Da li je to povratak na staru slavu? Možda ne. Ali jeste povratak onom osećaju — da moda, ma koliko bila vizuelno raskošna, mora da ima srce. I da seksepil nije stvar izgleda, već energije.
ANĐELI SU SLETELI, ALI NA SVOJE NOGE
Revija u Njujorku bila je više od modnog događaja. Bila je test — i Victoria’s Secret ga je, bar vizuelno, položio. Spektakl je još jednom potvrdio da krila ne moraju biti fizička da bi nosila simboliku.
Novi VS anđeli ne lete da bi bili viđeni — već da bi bili shvaćeni. I u tome leži prava transformacija ovog brenda.
Tekst: Ivana Nikolić
Foto: Mike Coppola, Dimitrios Kambouris/Getty Images














