Britanski studenti naterali „Victoria`s Secret“ da promeni slogan kampanje

Brend „Victoria`s Secret“ odgovorio je na vapaje potpisnika peticije „Change.org“ i promenio slogan svoje kampanje. O čemu je reč?
Nakon što je svetski gigant u proizvodnji donjeg rublja lansirao novu kampanju sa deset zbognih lepotica u različitim modelima veša i natpisom „Perfect Body – perfecet fit, perfect comfort, perfect soft“, to je izazvalo lavinu negativnih komentara na društvenim mrežama. Toliko jaku, da su se odlučili na promenu.

1p

Potpisivanje peticije „Change.org“ inicirale su britanske studentkinje Frances Black, Gabriella Kountourides i Laura Ferris. One su na ovaj način želele da skrenu pažnju o lošem uticaju marketinških kampanja na ljude koji nemaju savršeno telo i smatraju da nam reklame daju ulepšanu i nerealnu sliku o tome kako bi trebalo da izgledamo. U skladu sa tim one su organizovale fotografisanje deset običnih devojaka koje stoje u istim pozama kao manekenke „Victoria`s Secret-a“ i sa ponosom ističu obline. Njihova peticija dobila je veliki odjek prvestveno na „Twitter-u“, ali i na drugim socijalnim mrežama gde su ljudi delili svoje fotografije uz hashtag #iamperfect.

resize

Odgovor prestižne kompanije za proizvodnju veša bio je novi natpis na plakatu – „A Body For Everybody“!
Studentkinje koje su pokrenule peticiju smatraju da je to veliki pomak, ali i da to nije kraj njihove borbe.
– Ovo je neverovatna vest! Nismo bile obaviještene o tome već smo saznale iz štampe – napisale su Francesa, Gabriella i Laura u svom saopštenju i dodale da žele da vide nove pomake u marketinškim strategijama:
– Naša kampanja nije gotova! Mi još uvek želimo da se promeni i izgled plakata u njihovim prodavnicama, da se javno izvine i da se obavežu da se ubuduće neće služiti takvim štetnim marketingom.

Podeli

Scroll to Top