Al Pacino i Robert De Niro u novoj Moncler kampanji koja je već viralna

Al Pacino i Robert De Niro

Al Pacino i Robert De Niro zvezde su nove kampanje italijanskog brenda Moncler, koja je postala viralna za samo nekoliko sati nakon objavljivanja

Postoje trenuci kada se svet mode i svet filma sretnu u onome što možemo nazvati čistom emocijom. Upravo takav trenutak donosi nova Moncler kampanja „Warmer Together“, u kojoj glavne uloge imaju legendarni glumci Al Pacino i Robert De Niro. Dvojica oskarovaca, čije su karijere oblikovale istoriju svetske kinematografije, sada su se po prvi put zajedno našla u modnoj priči – i to za italijanski luksuzni brend koji decenijama simbolizuje toplinu, stil i autentičnost. Kampanja je svojevrsni omaž prijateljstvu, poverenju i zrelosti – onim vrednostima koje, baš kao i Monclerove jakne, ne izlaze iz mode. I dok se industrija luksuza sve više okreće emociji i ljudskoj povezanosti, „Warmer Together“ donosi suptilnu, ali snažnu poruku: toplina nije stvar tkanine, već odnosa među ljudima.

AL PACINO I ROBERT DE NIRO: EMOTIVNI SUSRET

Kao što smo rekli, kroz kampanju „Warmer Together“, italijanski brend Moncler slavi ideju da prava toplina ne dolazi iz onoga što nosimo, već iz onoga što delimo. Poruka kampanje je jednostavna — moda je stvar emocije, ne samo stila.
– Toplina nikada nije bila stvar spoljašnjosti. Oduvek je bila ono što se dešava iznutra – poručuje Robert De Niro, dok Al Pacino dodaje:
– Prijateljstvo je najveća stvar koju možete imati. Postoji poverenje i razumevanje života koje samo prijatelji dele.
Njihove reči čine srž kampanje koja prevazilazi modne klišee i podseća da su povezanost i poverenje osnov svakog luksuza.

CRNO-BELA ELEGANCIJA

Kampanju je fotografisao Platon, poznat po portretima svetskih umetnika i lidera. Snimljena je u Njujorku, a crno-bele fotografije odišu minimalizmom, tišinom i emocijom. Fokus je na iskrenim izrazima lica i atmosferi koja više govori od reči.
Pacino i De Niro nose ključne Moncler komade: redizajnirani model Maya 70, koji obeležava 70 godina brenda, i novu jaknu Bretagne iz kolekcije jesen/zima 2025. Kampanju prati i nova verzija pesme Lean on Me Billa Withersa, u izvedbi Toba Nwigwea i njegove supruge Fat — simbolično, pesma o osloncu i prijateljstvu.

Za Moncler, ovakamoanja nije samo modni događaj, već snažna poruka o zrelosti, toplini i ljudskoj povezanosti. Predsednik i izvršni direktor brenda Remo Ruffini izjavio je da „Warmer Together“ prikazuje sve ono što Moncler suštinski jeste — emociju, povezanost i veru da smo zajedno uvek jači.

Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @moncler
Foto i video: Instagram, YouTube

Podeli

Scroll to Top