Parfemi brenda Kayali trenutno su najviralniji na društvenim mrežama, a iza uspeha ove kuće stoji dobro poznata porodica Kattan
Nedavno smo vam pisali o izveštaju kompanije Cosmetify o najpopularnijim beauty brendovima u prvom kvartalu ove godine i njihovim predviđanjima za naredni kvartal, koji jasno ukazuju na to da će, nakon skincarea, parfemi postati naredna vodeća grana u industriji lepote. Ovakav razvoj situacije potpuno je logičan ako imamo u vidu da je hashtag #PerfumeTok već godinama unazad jedan od najpopularnijih na TikToku te da u ovom trenutku ima preko 20 milijardi pregleda. S druge strane, brojne zvezde poput Belle Hadid ili Kylie Jenner lansiraju svoje brendove parfema, a u igru su se odavno uključili i high street brendovi. Međutim, podaci Cosmetifyja pokazuju da lidersku poziciju na tržištu uveliko zauzima kuća Kayali, iza koje stoji Mona Kattan, sestra Hude Kattan, vlasnice makeup imperije Huda Beauty.
Statistički podaci pokazuju da broj pratilaca brenda na Instagramu i TikToku od početka godine rapidno raste te da je i pretraga Kayali parfema na Googleu za 123% veća u prvom kvartalu ove godine u odnosu na poslednji kvartal 2024. U skladu sa tim, Kayali se našao na 23. mestu na listi najpopularnijih beauty brendova, a kada se uzmu u obzir pratioci i angažovanje na društvenim mrežama, kao i pretrage na Googleu, trenutno je najbolje rangirani brend parfema.
PROČITAJTE: Korejski parfemi su naredni veliki trend u beauty svetu, a evo i zbog čega
KAYALI PARFEMI SU VIŠE OD MIRISA
Brend Kayali osnovan je 2018. godine, a Mona Kattan osnovala je ovu kuću u saradnji sa sestrom Hudom, ali je u međuvremenu otkupila svoj deo od nje te sada sama vodi kompaniju. Kayali na arapskom znači „moja mašta“, a čitava ideja od početka je bila da ovaj brend kupcima ponudi višeslojne mirise od kvalitetnih prirodnih sastojaka koji nanošenje parfema pretvaraju u luksuzno iskustvo. U skladu sa tim, Kayali parfemi sadrže isključivo najfinije prirodne esencije, apsolute i čista ulja, a dolaze u elegantnim bočicama koje su inspirisane artefantima i teksturama Bliskog Istoka. Poseban adut Kayali parfema jesu njihove složene mirisne piramide zbog kojih je svaka kompozicija posebna i višeslojna, a da ne govorimo o tome da spadaju u grupu najpostojanijih mirisa.
Jedinstvene mirisne kompozicije koje ostavljaju trag u kombinaciji sa iskustvom koje Mona Kattan ima u beauty industriji (pre osnivanja brenda Kayali bila jedan od direktora u Huda Beautyju) bili su dobitna formula za osvajanje neumoljivog tržišta parfema. Sedam godina od osnivanja, Kayali je postao jedan od najviralnijih brendova na Instagramu i TikToku sa ukupno 1,4M pratilaca i engagmentom koji je u prvom tromesečju ove godine porastao za 555%.
Podrazumeva se, velikoj popularnosti najviše je doprinela činjenica da su mnogi parfemi ove kuće postali viralni, a mi vam u nastavku otkrivamo njihove trenutno najviralnije kompozicije.
NAJVIRALNIJI KAYALI PARFEMI
Jedan od trenutno najpopularnijih gurmanskim mirisa sadrži note vanile, karamele i mošusa. Sladak je, topao i utešan, ali nije težak i opterećujuć.
Penušavi, voćno-cvetni miris sa notama ružičastog bibera, crne ribizle i vanile. Svež je, zabavan i senzualan.
Bujni cvetni miris sa notama gardenije, tuberoze i ćilibarnog drveta prvenstveno je ženstven i romantičan, ali i pomalo i misteriozan.
Oštar, voćni miris sa notama sočne jabuke, breskve i svetlog drveta ima svež i živahan karakter.
Višeslojan parfem sa notama belog cveća, mošusa, vanile i sandalovine na prvi pogled možda deluje pretenciozno, ali je zapravo veoma umeren, beskrajno zavodljiv i topao.
Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @monakattan
Foto: Instagram, Promo