Kompanija Cosmetify objavila je listu beauty brendova koji su ostvarili najveći uspeh u prvom kvartalu ove godine
Beauty industrija konstantno se menja i razvija, a da kupovina skincare i makeup proizvoda raste iz godine u godinu najbolje govori podatak da konstantno imamo nove proizvode i brendove, ali i da sve veći broj slavnih žena lansira sopstvene linije. U skladu sa tim, i u prvom kvartalu ove godine imali smo ogroman broj novih proizvoda među kojima su neki uspeli da privuku ogromnu pažnju i postignu viralni status, što je brendovima koji su ih lansirali obezbedilo mesto na čuvenoj Cosmetify listi.
Kompanija Cosmetify tradicionalno svakog kvartala rangira vodeće beauty brendove, a nedavno su objavili listu onih koji su u 2025. godini postigli najveći uspeh. Prilikom sastavljanja rang liste oni su se tradicionalno rukovodili brojem pratilaca na društvenim mrežama, zatim brojem pretraga na Googleu, a u obzir su uzeli i celokupan engagement. Vodeća mesta očekivano su zauzeli dobro poznati igrači čije proizvode verovatno već imate u svojim neseserima, a mi vam u nastavku otkrivamo najbolje među njima.
NAJPOPULARNIJI BEAUTY BRENDOVI U 2025. GODINI
Podsećanja radi, najpopularniji brend prošle godine bio je Sol de Janeiro, čiji su mistevi za telo bili prava senzacija na TikToku. Najveći broj pretraga na Googleu imao je La Roche-Posay dok je Huda Beauty imao ubedljivo najviše pratilaca na društvenim mrežama. Međutim, u prva tri meseca ove godine situacija se po neke brendove značajno promenila, a dok su pojedine kuće dostigle veliki rast, druge beleže konstantan pad popularnosti.
PROČITAJTE: Testirali smo nove Maybelline Insant Anti-Age Eraser color korektore
Tako je prema podacima Cosmetifyja, Huda Beauty trenutno najpopularniji beauty brend sa 67,6M pratilaca na društvenim mrežama i 823K broja pretraga. Mesto svom brendu na samom vrhu liste Huda Kattan osigurala je stalnim angažovanjem na Instagramu i TikToku, ali i konstantnim lansiranjem inovativnih proizvoda, poput ljubičastog Ube pudera i Easy Bake Setting spreja koji su „zaplili“ društvene mreže.
Na drugom mestu je Fenty Beauty sa 16,4M pratilaca i 673K pretraga. Uspeh ovog brenda objašnjava se stabilnim angažovanjem na različitim platformama, kao i formulama koje do sada nisu izneverile potrošače. Treću poziciju zauzeo je NYX, koji do sada nije bio na listi top 10 najpopularnijih brendova, a poziciju je zaslužio zahvaljući brojnim viralnim proizvodima koje je lansirao u poslednje vreme, ali i pristupačnim cenama.
Slede Dior i Rare Beauty, a potom i Charlotte Tilbury, ELF Cosmetics, Sol de Janeiro, Rhode i Patrick Ta. Pri tome, tradicionalni brendovi, kao što su Dior ili Charlotte Tilbury, i dalje su relevantni pre svega zbog kolaboracija sa poznatim ličnostima i estetskoj doslednosti, dok mlade kuće, poput Rare Beauty, Rhode i Patrick Ta, ostvaruju velike uspehe prvenstveno zahvaljujući angažovanju na društvenim mrežama.
Kada je u pitanju drogerijski brend ELF Cosmetics, ova kuća našla je formulu u tome da lansira dupes verzije viralnih high end proizvoda.
PREDVIĐANJA ZA DRUGI KVARTAL
Očekuje se da će brend Sol de Janeiro makar delimično povratiti popularnost jer je činjenica da su mistevi za telo njegovi najpopularniji proizvodi, a letnja sezona je pre nama. Takođe je izvesno da će popularnost brenda Rhode nastaviti da raste dok popularnost opada nekim brendovima koji su do skoro bili viralni kao što su Drunk Elephant, Bubble Skincare ili Cosrx.
S druge strane, sve veću popularnost stiče brend parfema Kayali, koji je trenutno na 23. mestu, ali se očekuje da će verovatno do kraja godine biti među top 10. Inače, celokupno tržište parfema beleži ogroman rast, pa bi nakon makeupa i skincarea, ovo mogla da bude sledeća glavna niša u beauty industriji.
Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @rarebeauty
Foto: Instagram