Ovo su bili najpopularniji beauty brendovi i proizvodi u 2024. godini

Kompanija Cosmetify objavila je listu beauty brendova koji su ostvarili najveće uspehe u 2024. godini

Beauty industrija konstantno se menja i razvija, a da kupovina skincare i makeup proizvoda raste iz godine u godinu najbolje govori podatak da imamo sve više novih brendova, ali i da sve veći broj slavnih žena lansira sopstvene linije. U skladu sa tim, i u proteklih 12 meseci imali smo ogroman broj novih proizvoda i brendova među kojima su neki uspeli da privuku ogromnu pažnju i postignu viralni status pa su našli svoje mesto na čuvenoh Cosmetify listi.
Kompanija Cosmetify tradicionalno svakog decembra rangira vodeće brendove i proizvode u nekoliko kategorija, a nedavno su objavili listu onih koji su u 2024. godini tranformisali tržište. Prilikom sastavljanja rang liste oni su se rukovodili brojem pratilaca na društvenim mrežama, zatim brojem pretraga na Googleu, a u obzir su uzeli i celokupan engagementu. Vodeća mesta očekivano su zauzeli dobro poznati igrači čije proizvode verovatno već imate u svojim neseserima, a mi vam u nastavku otkrivamo najbolje među njima.

NAJPOPULARNIJI BEAUTY BRENDOVI U 2024. GODINI

Kada je reč o najpopularnijim beauty brendovima, Cosmetify je rang listu napravio na osnovu broja pratioca, angažovanja i spominjanja na Instagramu i broja pretraga na Googleu, a njihov zaključak bio je da sa usponom generacije Z, koja postaje najznačajniji potrošak, kao i sa sve većim rastom TikToka, tržište lepote postaje sve zahtevnije pa najznačajnije uspehe ostvaruju brendovi koji se najlakše prilagođavaju duhu vremena.

Na prvom mestu ovogodišnje liste našao se brazilski brend Sol de Janeiro, koji je već dugo najpopularniji brend za negu tela na TikToku, a Cosmetify ističe da je pretraga njihovih proizvoda na Googleu bila najveća ove godine, da im je prodaja porasla za 160% u odnosu na prošlu godinu dok je engagement na društvenim mrežama veći za 35%. S druge strane, najprodavaniji proizvodi brenda su njihova Bum Bum krema, koja se trenutno prodaje na svakih 6 sekundi, kao i mistevi za telo koji su već neko vreme viralni na TikToku.

Na drugom mestu je Charlotte Tilbury koji je imao 26 miliona pretraga na Googleu ove godine dok je njihova nedavna saradnja sa Kate Moss doprinela dodatnoj popularnosti brenda. Najprodavaniji proizvod ove kuće je i dalje nude ruž u Pillow Talk nijansi, a ogromnu popularnost stekao je i novitet Airbrush Flawless Lip Blur. Na trećem mestu je Fenty Beauty koji ima više od 16 miliona pratilaca na Instagramu i TikToku, a najpopularniji proizvod brenda ove godine bio je Gloss Bomb Stix.

Četvrta pozicija pripala je kući Drunk Elephant, peta brendu Rhode, a među prvih 10 brendova našli su se i Dior, e.l.f, Glossier, Laneige i Bubble Skincare.

BRENDOVI ČIJI SU SE PROIZVODI NAJVIŠE PRETRAŽIVALI

Analizom praćenja brendova na društvenim mrežama i njihovih pretraga na Googleu, Cosmetify je sastavio listu od pet beauty kuća, čiji su se proizvodi najčešće pretraživali.
Prvo mesto u ovoj kategoriji pripalo je brendu La Roche-Posay koji nudi formule za negu kože odobrene od strane dermatologa, a koji je ove godine na Googleu imao 33,6 miliona pretraga. Osim toga, sve više raste nihov uticaj na društvenim mrežama pa tako trenutno imaju skoro 4M pratilaca na Instagramu i skoro 300K na TikToku.

Na drugom mestu je CeraVe, koji takođe nudi dermatološki odobrene skincare formule, a koji je imao 33,4 miliona pretraga na Googleu. Treća pozicija pripala je već spomenutom Sol de Janeiru, na četvrtom mestu je Charlotte Tilbury, a na petom The Ordinary.

BEAUTY BRENDOVI KOJI SU OSTVARILI NAJVEĆI RAST OVE GODINE

Kada govorimo o brendovima koji su ostvarili najveći rast ove godine, na prvom mestu nalazi se Phlur. Brend iza koga stoji influenserka Chriselle Lim, a koji je kupcima ponudio održive parfeme, imao je za 400% više pretraga na Googleu i društvenim mrežama u odnosu na prošlu godinu. Njihov najpopularniji parfem i dalje je Missing Person, koji je i najviralniji na TikToku, a odlično se kotiraju i Vanilla Skin, Sandalwood i Strawberry Letter.

Na drugom mestu je Rhode koji je ostvario rast od 232%, a čiji je najpopularniji proizvod i dalje Peptide Lip Tint, dok je treća pozicija pripala brendu Summer Fridays sa rastom od 173%.

Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @rhode, @summerfridays
Foto: Instagram

Podeli

Scroll to Top