Iza nekih od trenutno najviralnijih beauty proizvoda stoje ove influenserke
Lansiranje skincare i makeup brendova iza kojih stoje slavne ličnosti gotovo da je postao deo naše svakodnevice. Selena Gomez, Rihanna, Lady Gaga i Hailey Bieber samo su neke od poznatih žena koje su svoj medijski kapital iskoristile kako bi nam prodale tečna rumenila, sjajeve za usne i obojene balzame. Međutim, sličnim stopama krenule su i pojedine influenserke. Iako njihova prepoznatljivost i uticaj na društvenim mrežama ne može da se meri sa onom koje imaju showbiz zvezde, mnogima je pošlo za rukom da kreiraju jednako viralne proizvode koji su osvojili digitalne mreže i postale deo toaletnih stočića miliona devojaka. Kada govorimo o parfemima, Phlur je definitivno brend koji je u poslednjih nekoliko sezona imao najveći broj vitalnih mirisa, u svetu nege kose Gisou je postao simbol za kvalitetne preparate dok je Summer Fridays jednako uspešno osvojio i skincare i makeup teritoriju. Ono što spaja ove brendove, osim ogromne popularnosti, jeste činjenica da su ih osnovale influenserke koje su svoj uticaj na društvenim platformama mudro iskoristile i postale beauty magnati. Pa da čujemo njihove priče.
CHRISELLE LIM (Phlur)
Vlasnica i kreativna direktorka brenda Phlur, Chriselle Lim (39), rođena je u Teksasu, završila je studije dizajna, a karijeru je počela kao model. 2011. otvoriola je YouTube kanal, a ubrzo i blog i profil na Instagramu na kome danas ima 1,4M pratilaca. U svet biznisa ušla je deceniju kasnije, 2021. godine i to nakon razvoda od Allena Chena sa kojim ima dve ćerke, a proveli su šest godina u vezi i još devet u braku. Kako sama kaže, novo životno poglavlje u koje je zakoračila nakon razvoda inspirisalo ju je da započne i novi posao.
Prvi parfem brenda Phlur – Missing Person, ujedno je bio i najpopularniji miris na TikToku u 2021. godini, a i danas je na govoto svim listama najpopularnijih parfema. U pitanju je kompozcija koja samo pojačava miris kože i ima afrodizijačko dejstvo, a brend je kasnije lansirao još nekoliko viralnih parfema kao što su Vanilla Skin, Sandalwood i Strawberry Letter. Inače, brend u asortimanu ima i body mistove, losione, sveće i dezodoranske sa notama svojih parfema.
NEGIN MIRSALEHI (Gisou)
Negin Mirsalehi (36) je holandska influenserka iranskog porekla čiji su roditelji došli u Amsterdam nekoliko godina pre njenog rođena. Završila je studije marketinga, a svoj blog otvorila je 2012. godine. Negin danas ima 7,3M pratilaca na Instagramu i 1,2M followersa na TikToku, a pre nekoliko godina bila je na Forbsovoj listi 30 Under 30. Svoj uticaj u online svetu, Negin je spojila sa porodičnom tradicijom proizvodnje meda. Naime, njen otac je šesta generacija pčelara dok joj je mama frizer. Kako sama kaže, upravo je njena mama kreirala masku za kosu na bazi ulja i meda zahvaljujući kojoj je godinama dobijala komplimente za svoju kosu. Ta maska inspirisala je prvi proizvod brenda Gisou – Honey Infused Hair Oil koji je odavno viralan.
U svet biznisa Negin je ušla 2015. godine i to sa tadašnjim verenikom, a sadašnjim suprugom Mauritsom Stibbeom sa kojim ima sina, a uskoro će dobiti još jedno dete. Nakon što su lansirali 10-ak proizvoda za kosu na bazi meda poput ulja, maski, seruma, šampona, kondicionera i parfema, 2021. godine Gisou je predstavio prvo ulje za lice, a godinu dana kasnije i ulje za usne koje je takođe jedan od najviralnijih proizvoda na društvenim mrežama. Kako sami kažu, njihov naredni korak je osvajanje skincare teritorije.
LAUREN IRELAND I MARIANNA HEWITT (Summer Fridays)
Za razliku od prethodnih brendova, iza beauty kuće Summer Fridays stoje dve žene. Lauren Ireland (37) koja je 2012. godine otvorila Instagram i vrlo brzo stekla solidnu popularnost. Njena partnerka u poslu je Marianna Hewitt (38) nekadašnja TV voditeljka koja je svoju prepoznatjivost odlučila da iskoristi u internet svetu pa je takođe 2012. otvorila YouTube kanal i Instagram profil na kome danas ima više od milion pratilaca. Kako same kažu, njihov cilj bio je da stvore brend koji će biti veći od njih i koji će biti prepoznatljiv nezavisno od njihove popularosti, a u tome su itekako uspele.
Brend Summer Fridays osnovan je 2015. godine, a njihov prvi proizvod bila je sada već čuvena Jet Lag maska za lice koja je i danas jedna od najviralnijih i najprodavanijih formula. Brend danas ima čitav arsenal skincare proizvoda među kojima su mnogi osvojili neke od najprestižnijih nagrada, a pre dve godine počeo je da osvaja i makeup teritoriju kada je lansirao Sheer Skin Tint, potom i tečna rumenila i lip balm butter sa pigmentom koji se ove godine našao na listi pet najviralnijih obojenih balzama na TikToku.
Tekst: Ivana Nikolić
Naslovna fotografija: @chrisellelim, @gisou, @marianna_hewitt, @laurenireland
Foto: Instagram