Prva nekonvencionalna odluka u fashion svetu u ovoj godini dolazi nam iz radionice modne kuće „Céline“. Njen idejni tvorac je dizajnerka i član upravog odbora ovog brenda Phoebe Philo. Avangardna umetnica odlučila se za krajnje hrabru odluku kada je izabrala osamdesetogodišnju Joan Didion, legendarnu američku spisateljicu i novinarku za zaštitno lice prolećne kampanje „Céline“.
Ovaj izbor je ipak čudan samo na prvi pogled. Jer Joan je višedecenijska svetska modna ikona i samim tim i ultimativna „Céline“ žena. Philo je već godinama unazad inspirisana njenom neverovatno opuštenom pojavom jer Didion uvek bira minimalističku garderobu, nikada nije našminkana, a njena razbarušena kosa je samo na prvi pogled neuredna. Imajući u vidu da je ova dama u devetoj deciniji svojevremeno, tačnije od 1956. do 1963. godine bila urednica američkog izdanja „Vogue-a“, ova odluka sasvim je logičan poslovni potez.
Vremešna intelektka autorka je pet romana i na desetine eseja koja su izazvala veliku pažnju intelektualaca širom sveta i zbog toga je prava zvezda akademske elite u Njujorku. Njen intelekt postao je baza za predstavljanje idealne Céline žene, one koja je uvek suzdržana, ali istovremeno promišljena, modno osvešćena i inspirativno opuštena.
Za potrebe kampanje Didion je fotografisao Juergen Teller i to u jednostavnoj crnoj haljini iz prolećne kolekcije i velikim crnim naočarima za sunce. Ostatak fotografija će tek biti objavljen.