U poslednje dve godine TikTok je postao jedna od omiljenih platformi za beauty preporuke, a zbog influensera koji tamo dele svoja najnovija otkrića i recenzije, mnogi od nas su se odlučili za kupovinu niza novih kozmetičkih proizvoda. Nakon što smo proveli sate i sate skrolujući po ovoj platformi, odlučili smo da uzmemo stvari u svoje ruke i napravimo listu najvećih beauty otkrića u 2022. godini. Nastavite da skrolujete jer su ovi proizvodi zaista vredni pažnje.
Pronašli smo beskrajno mnogo TikTok video snimaka baršunaste kože na kojoj šminka traje ceo dan, a sve je to zahvaljujući ovoj formuli. U pitanju je kultna krema iz francuskih apoteka koja je odavno omiljena među vodećim svetskim make-up artistima, a sa pojavom TikToka stekla je još veću popularnost. Ako još niste, toplo vam preporučujemo da isprobate ovaj proizvod.
Ovo je već neko vreme najpopularnija maskara na TikToku. Nakon prvog videa Abby Roberts, koji je sada već sakupio oko 3.5 miliona lajkova, ostale pozitivne recenzije samo su se nizale. Ono što svi ističu jeste njena sposobnost da podigne, produži i poveća volumen trepavica, tako da one izgledaju skoro kao veštačke. Mada je ova izjava možda preterana, iz prve ruke vam možemo reći da je u pitanju definitivno jedna od najboljih, ako ne i najbolja maskara iz drogerijske ponude.
Već smo vam pisali o tome da su poslednjih nedelja TikTokeri bukvalno opsednuti Zarinim parfemima, a ovo je njihov omiljeni miris. Kako tvrde, Red Temptation neodoljivo podseća na kultni Baccarat Rouge 540, brenda Maison Francis Kurkdjian. Naravno, ništa se ne može porediti sa originalnom verzijom, ali ovo je sjajna zamena za kojom su svi poludeli.
Svi znamo za Gloss Bomb sjaj brenda Fenty Beauty, ali na TikToku su mu pronašli pristupačnu alternativu. Ne samo da Lifter Gloss od Maybellinea izgleda i miriše kao Gloss Bomb, već ima i veliki aplikator koji olakšava nanošenje. Osim toga, sadrži hijaluronsku kiselinu koja hidrira usne i čini da izgledaju punije, a što je najvažnije – traje ceo dan (i noć) i ne lepi se.
Umivalica brenda CeraVe stekla je ogromnu popularnost zato što uklanja svu šminku i temeljno čisti kožu, koja je nakon upotrebe ovog proizvoda meka i glatka. Dodatni bonus je to što ima mlečnu teksturu, ne peni poput većine proizvoda za čišćenje lica i nije ni malo agresivan.
Naprskajte ovaj hidratantni sprej za lice i prepustite se trenutnim rezultatima hlađenja i osvežavanja koje nudi. TikTokeri su nam pokazali da je to savršen način da razbudite i hidrirate umornu i beživotnu kožu, a posebno im se dopada to što sprej ima osvežavajući miris. Inače, osim na koži, često ga koriste i na kosi.
Ovo je jedan od najnovijih kozmetičkih proizvoda koji su postali viralni na TikToku. Kao što mu samo ime kaže, u pitanju je 2 u 1 proizvod – korektor srednje pokrivne moći i serum za negu kože. Lako se nanosi, a dostupan je u čak 13 nijansi.
Ukoliko pratite beauty trendove na TikToku, nema šanse da nista videli ovu esenciju sa čak 98% puževe sluzi koja koži daje sjajan i zdrav izgled. Poznato je da je puževa sluz magičan sastojak koji regeneriše i podmlađuje kožu, pa nas ne čudi što se ovaj proizvod našao na radaru TikTokera.
Charlotte Tilbury neosporno je jedan od omiljenih brendova na TikToku, a ovaj proizvod trenutno je najpopularniji na toj mreži. Beatiful Skin Foundaion lansiran je početkom godine, a korisnici ga vole zbog njegovog hidrantnog svojstva i sjajnog finiša.
Kada govorimo o tečnim rumenilima, ovo je definitivno omiljeni proizvod među TikTokerima. Kako naglašavaju, ima prelepu teksturu koja se lako nanosi i blenda. Soft Pinch rumenilo je veoma pigmentisano te je dovoljno da nanesete samo sitnu tačku u sredini obraza, a možete je izblendati vrhovima prstiju ili odgovarajućom četkom.
Tekst: Kristina Blagojević
Naslovna fotografija: @eleanorpendleton, Promo
Foto: Instagram, Promo