Stigla je nova SUPERHERO kolekcija, a prihod od prodaje i ovog puta namenjen je završetku nove NURDOR kuće za decu

Mastercard i NURDOR predstavljaju četvrtu SUPERHERO kolekciju inspirisanu ljubavlju koju potpisuje muzičar Kendi, a sav prihod od donacija namenjen je završetku nove NURDOR kuće za decu obolelu od malignih bolesti

Mastercard i Nurdor i ove zime pripremili su kolekciju ulične mode, inspirisanu ljubavlju, koja je dostupna samo na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije. Četvrta po redu SUPERHERO kolekcija ispisana je stihovima muzičara Kendija: Prava ljubav se lako nosi, Ljubav dolazi u svim bojama, Harmonizuj univerzum, Danas samo bih ljubav,neki su od Kendijevih stihova na novim duksevima i majicama koje je i ovog puta dizajnirala Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.

Srce kao simbol ljubavi je lajt motiv ove kampanje, pa se u različitim formama nalazi na gotovo svim komadima. Kako se u izradi Superhero kolekcije uvek velika pažnja polaže na kvalitet materijala i samu proizvodnju, novitet je i to da je kolekcija prvi put izrađena od organskog pamuka, a prvi put se uvodi i aksesoar – ceger. Kolekcija je jednostvna i dolazi u beloj, crnoj i puder roze boji, sa najlepšim porukama ljubavi, a može se poneti u najražičitijim kombinacijama i stilovima odevanja. I ove zime deo kolekcije posvećen je mališanima, tako da ima i nekoliko komada za decu.

Superhero nas u novu godinu uvodi porukama koje treba da budu glas ljubavi koji se širi, u čemu pomažu ambasadori brenda – pored Kendija, koji je autor ove kampanje, superheroji ove zime su i glumica Katarina Bogićević Kejt, pevačica Ida Prester, voditeljka Una Senić, fotografkinja Katarina Batuta Višekruna, glumac Slaven Došlo i DJ Marko Nastić.

– Zahvalan sam što sam i ove godine deo ove važne priče, koju su NURDOR i Mastercard savršeno uspeli da sprovedu i da već nekoliko godina u kontinuitetu uspevaju da prave mnogo dobre stvari. Zadovoljstvo je učestvovati u ovakvim akcijama koje su važne za celo društvo. Posebno bih pohvalio dizajn koji je odlično ispratio moje stihove. Već imam nekoliko favorita koje ću sigurno nositi. Ljubav je moj glavni pokretač, tema koja je uvek u trendu, a sada nam je možda najpotrebnija. Superhero kampanja je važna jer nas na vrlo kreativan način podstiče da budemo humani. Hajde da budemo primer! Hajde da budemo Superheroji! – izjavio je Kendi.

– Superhero iz godine u godinu pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema. Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu Superhero i pokažu da se prava ljubav lako nosi – istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.

Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a istakla je da su Superheroji i ljubav upravo ono iz čega je NURDOR i nastao 2003. godine i dodala:
– Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – Superhero kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: ljubav i radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od ljubavi i radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan.

SUPERHERO kolekcija je ekskluzivno dostupna na Superhero.rs platformi za onlajn donacije, koju je za NURDOR pokrenula kompanija Mastercard u decembru 2021. godine. Ono što ovu platformu čini jedinstvenom je činjenica da kompletan prihod od donacija na platformi odlazi NURDOR-u za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine.

Putem ove platforme do sada je prikupljeno više od 7 miliona dinara, što predstavlja značajan finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo onlajn, putem platnih kartica.

Superhero projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.

O kompaniji Mastercard
Mastercard je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Naša misija je da pomažemo i osnažimo inkluzivnu, digitalnu ekonomiju od koje korist imaju svi i svuda time što transakcije činimo sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Kroz korišćenje sigurnih podataka i mreže, partnerstava i oslanjajući se na neprocenjive strasti, naše inovacije i rešenja pomažu pojedincima, finansijskim institucijama, vladama i poslovnim subjektima da ostvare svoj najveći potencijal. Naš koeficijent pristojnosti (DQ) je u osnovi naše poslovne kulture i svega što radimo unutar kompanije i izvan nje. Sa vezama na preko 210 tržišta i teritorija, mi gradimo održivi svet u kome su neprocenjive mogućnosti svima dostupne.

Tekst i foto: Promo

Podeli

Scroll to Top