Campari je u Njujorku zvanično predstavio set fotografija za kalendar za 2016. godinu koji nosi naziv „BitterSweet kampanja„, sa američkom glumicom Kate Hudson u glavnoj ulozi.
Posvećen proslavljanju jedinstvenog, intrigantnog i bogatog gorko-slatkog Campari ukusa, ovogodišnji kalendar koristi uzbuđenje i euforiju oko američkih izbora, tražeći od ljudi da zauzmu stav o tome sa kojom se stranom ovog klasičnog aperitiva više identifikuju – gorkom (bitter) ili slatkom (sweet), a finalni rezultati će biti objavljeni na sam dan izbora, 1. marta 2016 godine.
Svih 13 fotografija koje je radio međunarodno priznati modni fotograf Michelangelo Di Battista, prikazuju sjedinjavanje i otelovljenje dve duše Campari-a u ličnosti Kate Hudson. Ona igra ulogu dva kandidata u izbornoj trci – jednog koji promoviše očaravajuću gorčinu, nasuprot drugom koji zastupa suptilniju, intrigantnu slatku stranu.
Zvezda Campari kalendara za 2016. godinu, kaže:
– Ovaj projekat je mnogo više od stvaranja dobrog kalendara. To je kreativni proces koji razvija jednu sjajnu priču. Ovogodišnja tema traži od ljudi da zauzmu stav u skladu sa svojim uverenjima, a u tome leži veoma moćna poruka.
Povodom snimanja Campari kalendara za 2016. godinu, Michelangelo Di Battista dodaje:
– Ovaj projekat mi je dao mogućnost da koristim lični smisao za estetiku i definisan stil, koji se sjajno reflektuje u Camapri brendu.
Bob Kunze-Koncevic, generalni direktor Campari grupe dodaje:
– Uzbuđen sam zbog predstavljanja ovogodišnjeg Campari kalendara i BitterSweet kampanje, koja nam omogućava da još jednom proslavimo jedinstvenost Campari brenda. Kate Hudson savršeno predstavlja dva suprotna ukusa Campari-a, što je omogućilo da Michelangelova kreativnost dođe do izražaja i dalo kalendaru pravi balans između modernog i klasičnog.
Javnost se poziva da iskaže svoje mišljenje i zauzme stranu time što će dati svoj glas svom kandidatu na Campari društvenim mrežama. Ekskluzivan sadržaj biće dostupan tokom trajanja kampanje i putem posebne online platforme koja je kreirana kako bi korisnici mogli da reše BitterSweet test i otkriju kojoj strani zaista pripadaju i, što je najvažnije, glasaju i zauzmu stav!
Campari kalendar se štampa u samo 9.999 primeraka i neće biti dostupan u prodaji, ali će biti uručen prijateljima Campari brenda širom sveta.
#CampariCalendar – #goBitter – #goSweet