Kako da se rešite mamurluka nakon novogodišnje noći

Istina je da smo proteklu novogodišnju noć proveli u specifičnoj atmosferi, ali to ne znači da su izostale čašice omiljenog pića i nazdravljanje sve do jutra. Kako biste se lakše oporavili od jutarnjeg mamurluka, donosimo vam nekoliko ideja kako da organizmu vratite snagu nakon duge noći.
Za početak, nemojte preskočiti doručak. Hrana pomaže absorpciju alkohola i smanjuje njegov toksični uticaj na organizam. Pojedite lagani obrok kako ne biste dodatno opteretili organizam, a namirnice koje će vam pomoći u borbi protiv mamurluka su borovnice, paradajz, citrusno voće, spanać i brokoli. Alkohol će smanjiti nivo šećera u krvi, pa uz hranljiv doručak popijte čašu ceđene pomorandže kako biste uneli malo više prirodnog šećera.

mamurluk 2

@goop

Previše alkohola dovodi do gubitka vitamina B kompleksa, koji su jako bitni za metabolizam jetre, pa jedite namirnice kao što su meso, riba, semenke, krompir, banane… Naime, vitamini B kompleksa esencijalni su u procesu razgradnje alkohola u organizmu, a posebno vitamini B1, B2 i B6.
Naporni treninzi se ne preporučuju nakon neprospavane noći u kojoj ste konzumirali alkohol, ali šetnja i lagane vežbe joge svakako će blagotvorno delovati na vaš organizam.

mamurluk 1

@alison_wu

Naslovna fotografija: @juliamateian
Foto: Instagram

 

Podeli

Scroll to Top