18.10.2021

Najefikasnije vežbe za oblikovanje struka koje možete raditi kod kuće

Ne postoji žena koja ne želi da ima figuru poput peščanog sata, jer su tanak struk i širi kukovi ideal lepote za svakog muškarca. Mada tip građe u najvećoj meri zavisi od genetike, danas postoji niz specifičnih vežbi zahvaljujući kojima, uz malo truda, možemo da oblikujemo određene regije tela. Osim što će nam redovno treniranje omogućiti da zategnemo mišiće i oblikujemo figuru, svi znamo da ima i niz zdravstvenih benefita. U skladu s tim, vežbanje nam pomaže da normalizujemo rad srca i krvotoka, sprečava rizik od brojnih oboljenja, jača naše mišiće i imuni sistem, a nije zanemarljiva ni činjenica da su ljudi koji vežbaju pozitivniji i srećniji. Zato smo vam ovog puta pripremili pet vežbi za oblikovanje struka, koje možete raditi kod kuće. Pored toga što ćete uspešno oblikovati ovu regiju, vežbe koje slede pomoći će vam i da se osećate bolje u svojoj koži.

DODIRIVANJE PETA

Lezite na leđa. Savijte kolena dok su vam stopala odvojena, u razmaku malom širem od širine ramena. Podignite glavu i gornji deo leđa i dodirnite desnom rukom desnu petu, pa zatim levom rukom levu petu. Ponovite 10 puta u 3 serije.

V TRBUŠNJACI

Lezite na leđa i savijajte kolena. Zatim kolena i kukove prebacite na stranu dok su vam leđa i dalje na podloži. Podignite se i desnim laktom probajte da pipnete kolena, dok noge privlačite laktu. Ponovite 8 puta, a zatim promenite stranu. Uradite ovu vežbu u 3 serije.

TROUGAO TRBUŠNJACI

Kleknite na jedno koleno i istu ruku spustite na podlogu. Drugu ruku savijte u laktu i stavite iza glave, a nogu ispravite. Dok savijate ispruženu nogu, laktom pokušajte da pipnete koleno. Ponovite 10 puta pa promenite stranu. Uradite vežbu u 3 serije.

PLANK NA LAKTOVIMA

Zauzmite položaj za sklek, a zatim se spustite na laktove. Neka vam ostatak tela bude u ravni. Zategnite stomak i zadnjicu. Ostanite u ovom položaju najmanje 30 sekundi. Ponoviti u 3 serije.

ZVEZDA TRBUŠNJACI

Lezite na leđa raširenih ruku i nogu. Suprotnom rukom dodirujte stopalo. Ponovite 10 puta, a zatim promenite stranu. Ponovite u 3 serije.

Tekst: INJournal magazin
Naslovna fotografija: Instagram (@ladyaddict)

Poslednje vesti
Ne propustite