Pet namirnica zbog kojih ćete imati ravan stomak do sezone bikinija

Mada smo tek na početku marta, sada je pravi trenutak da počnemo s pripremama za sezonu bikinija. Gotovo da ne postoji osoba koja nije dobila nekoliko kilograma viška tokom zime, a najkritičnija zona za svaku ženu su masne naslage u predelu stomaka. Iako ih ne volimo, pre svega zbog fizičkog izgleda, trebalo bi da znate da su one opasne i po zdravlje. Najnovija istraživanja pokazala su da predstavljaju faktor rizika za nastanak bolesti srca, dijabetesa tipa 2 i drugih oboljenja. Rešiti se tvrdokornog sala na stomaku nije ni malo lak zadatak i uglavnom zahteva mnogo sati provedenih u teretani, međutim, uz nekoliko promena u ishrani, možete doći do željenih reziltata i na lakši način. U nastavku vam otrkivamo listu namirnica koje tope naslage s trbuha.

2 rs 3320

@zimmermann

KISELI KUPUS
Kiseli kupus jedna je od najboljih namirnica za sve koji žele da se reše sala u predelu trbuha. On uništava loše bakterije u crevima koje usporavaju metabolizam, pa je zato odličan probiotik.

MCT ULJE
MCT ulje je odličan suplement koji možete dodati u sokove, šejkove ili smoothije. Kašičica MCT ulja dnevno dovoljna je da značajno ubrza metabolizam. Reč je o jedinstvenom obliku masti koje nam daju energiju, a ne talože se u vidu naslaga.

gut-health-drink-recipes-277370-1550102542401-image.500x0c

@healthy.foodyss

ZDRAVE MASNOĆE
Pored MCT ulja, preporučljive su i namirnice bogate zdravim mastima kao što su avokado, batat, pasulj, mahunarke, orašasti plodovi i plave ribe (poput lososa). One će vašem telu dati potrebnu količinu proteina, masnoća i ugljenih hidrata što je jako važno ukoliko želite da smršate. Jer, kada organizam ne dobija dovoljno ovih sastojaka počinje da ih crpi iz sekundarnih izvora odnosno iz mišića što može dovesti do niza zdravstvenih tegoba.

JABUKOVO SIRĆE
Jabukovo sirće rešava sve probavne probleme, među kojima je problem s nadutošću, dok istovremeno hormone dovodi u ravnotežu. Preporučuje se da se jedna kašika pomešana u čaši mlake vode pije svakog jutra, a ukoliko vam se ukus ne dopada možete dodati malo cimeta.

ŽITARICE CELOG ZRNA
Mada je najlakše izgubiti na težini tako što ćete iz ishrane izbaciti ugljenehidrate, to nije ni malo zdrav način mršavljenja. Umesto toga, beli hleb zamenite žitaricama celog zrna kao što su smeđi i crni pirinač, kinoa, ječam… Ove žitarice su odlične i za smanjenje masnih naslaga u predelu stomaka.

5rs 3320

@halfbakedharvest

Naslovna fotografija: @zimmermann
Foto: Instagram

Podeli

Scroll to Top