Zaposleni Fashion Company treću godinu zaredom učestvovali su u globalnoj kampanji brenda Timberland pod nazivom Nature needs heroes kako bi malim koracima doprineli zaštiti i očuvanju prirode za generacije koje dolaze.
Uz podršku JKP Zelenilo-Beograd i Ekostar Paka, sprovedena je akcija čišćenja zelenih površina i igrališta u novobeogradskom bloku 28.
U akciji su učestvovali glumac Luka Raco, košarkaš Nino Čelebić, influenseri Ena Čubrilo (Ena Luna), Milan Vučićević (Nichim Izazvan), Ana Nikolić (Petit Diable Noir) i zajedno sa članovima Fashion Company tima pružili primer odgovornog ponašanja prema prirodi koja nas okružuje.
– Kada bi svako od nas uvrstio u svoju svakodnevnicu nekoliko dobrih navika, zajedno bismo ostvarili neopisivo veliki uticaj na planetu – rekla je influenserka Ana Nikolić i dodala da su neki od njenih malih doprinosa zdravijoj životnoj sredini biljna ishrana, izbegavanje plastičnih kesa, kupovina filtera za vodu i vožnja bicikla umesto automobila.
Vodeći globalni outdoor brend pokrenuo je globalnu kampanju Nature Needs Heroes, u okviru koje ulaže velike napore u stvaranju zelenije budućnosti. Od 2019. godine do danas Timberland je reciklirao više od 310 miliona plastičnih flaša i posadio preko 10 miliona sadnica zajedno sa zaposlenima, kupcima i dobavljačima. Brend će nastojati da do 2030. godine svojim poslovanjem ostvari pozitivni uticaj na životnu sredinu sa idejom da prirodi vrati više nego što od nje uzima.
Tekst i foto: Promo