Ivana Rusan Ibrahimpašić: Poverenje kupaca nam je na prvom mestu

U skladu sa svetskim trendovima i brzim ritmom života, kupovina putem interneta nametnula se i kao potreba na regionalnom tržištu. Osluškujući potrebe kupaca, Zagrepčanka Ivana Rusan Ibrahimpašić stvorila je jednistvenu online radnju Konceptich (www.konceptich.com) koju prati i istoimeni showroom u prestonici Hrvatske. U ponudi su garderoba i asesoari čak četrnaest svetskih brendova koji nisu prisutni na ovim prostorima, a čiji proizvodi su odličnog kvaliteta, pa tako putem ove web adrese možete shoppingovati kao da ste u Milanu ili Londonu. 
Razgovarali smo sa uspešnom vlasnicom koja je imala dovoljno hrabrosti da započne nešto novo na našem područiju, a ona nam je prenela prve reakcije koje dobija od kupaca.
Kupovina putem interneta opšti je trend u svetu, dok je u našem regionu donekle pionirski poduhvat, kako ste došli na ideju da počnete da se bavite time?
– Online shopping je način poslovanja kome se danas svaka kompanija okreće, to je svetski trend jer su tempo života i svakodnevne obveze prirodno dovele do bržeg ispunjenja dnevnih potreba i želja samog kupca. Da, u našem regionu online shopping je još poprilično nezastupljen. Samim tim, rodila se ideja podići način poslovanja na novi nivo. Konceptich je na neki način pionir jer smo hteli, a po reakcijama kupaca i uspeli, da objedinimo jedinstvenu ponudu, kako offline, tako i online. Ideja se rodila nakon iscrpnog istraživanja tržišta, osluškivanja nezadovoljnih kupaca iz regiona koji su hteli, bez potrebe za skupim putovanjima ili dugog iščekivanja međunarodne online porudžbine, da kupe kvalitetan i fashion proizvod, a ujedno i po prihvatljivoj ceni.
Isto tako, kako bi kupci upoznali Konceptich team koji zaista čine ljudi od poverenja i moj su najveći oslonac, ali i kako bi stekli uvid i poverenje u naše poslovanje, nastao je i Konceptich showroom, jedinstveno i toplo mesto gde se kupcu pristupa individualno i sa dužnim poštovanjem i potpunom posvećenosti.

1p ib 261015

Kakve su prve reakcije? Ima li dosta zainteresovanih kupaca?
– Prve reakcije su zaista odlične. Verujemo da polako, ali sigurno idemo u smeru poverenja, što nam je i najvažnije. Naravno da je showroom krenuo samim otvaranjem, ali krenula nam je i online kupovina, čime smo i mi jako pozitivno iznenađeni. Verujem da je ključno to što kupci u Hrvatskoj imaju besplatnu dostavu i pravo na jednu besplatnu zamenu, dok smo izvan Hrvatske uvek na raspolaganju za dogovor, a naša Služba za korisnike izaći će u susret na profesionalan i topao način. Samo će se zadovoljan kupac uvek ponovo vraćati, offline ili online.
Jeste li i sami praktikovali kupovinu putem interneta pre nego što ste otvorili Konceptich?
– Naravno, krenula sam sa proverenim kompanijama, prvenstveno su to bili fashion accessories proizvodi, nakon toga, počela sam da naručujem i odeću i cipele. Bitno je da kupujete na proverenom online shopu koji ima dobru službu za korisnike kao i mogućnost vraćanja jer to daje određeno poverenje i sigurnost kupcima.

2p ib 261015

Koje su prednosti, a šta su mane, ove vrste kupovine?
– Velike prednosti online shoppinga su dostupnost brendova za čiju je kupovinu ranije trebalo ići u inostranstvo i imati dodatni trošak, a isto tako neki brendovi su bili samo san jer je jednostavno bilo nemoguće doći do njih. Mane ove vrste kupovine su te što postoje neproverene i sumnjive web radnje, pa u najboljem slučaju možete ostati bez novca namenjenog za kupovinu. Isto tako, treba pripaziti i na naplatne servise takvih radnji gde ostavljate svoje brojeve kartica.
Zato nam je najvažnije da imamo transparentno poslovanje što je u Konceptichu i slučaj.
Vaša radnja ima veoma zanimljivo ime, kako ste došli do naziva Konceptich?
– Dugo sam istraživala tržište, pregovarala s brendovima, a sve to zapisivala u beležnicu. Moja porodica me je tokom tog vremena stalno pitala na čemu radim, a moj odgovor je bio: „Na mom konceptiću“. Nakon toga, nije bilo dileme, ostalo je igra slovima.
Koliko vam je prošlo vremena od početne ideje do realizacije projekta?
– Dobre dve godine ozbiljne i stresne pripreme, a sam proces razmišljanja i uobličavanja ideje u business model i duže.

3p ib 261015

Da li je bio težak zadatak izabrati brendove koji će se naći u ponudi?
– Izabrati brendove rekla bih da nije bilo toliko teško, kad čovek ima viziju i napravi dobru pripremu, taj deo je potpuno jasan. Mnogo teži su bili sami pregovori, jer pojedini brendovi imaju zaista rigorozne provere i uslove, ali i oni sami su prepoznali vrednost i mogućnosti Koncepticha, pogotovo na novou regiona. Zato mi je i veliki izazov bio dovesti brendove koji uopšte nisu ili su vrlo malo zastupljeni na tržištu, kako bismo zajedno napredovali.
Imate li svoj omiljeni brend iz Konceptich-a?
– Odabir brendova u Konceptichu, naravno da je proizašao u konačnici iz mojih modnih afiniteta, jer sama radim buying, pa bi bilo malo nezahvalno reći da imam omiljeni brend. Ali, apsolutno obožavam G-STAR RAW farmerke, Anthony Miles cipele, Gabs torbe, Pretty Bijoux nakit, pogotovo ogrlice – čarobni napitak.

5p ib 261015

U kojim ste sve državama dostupni i kako kupci mogu doći do vas?
– Dostupni smo u gotovo svim evropskim državama, npr. Hrvatska, Slovenija, Austrija…, ali dostavljamo i u Srbiju. Isto tako, u onima u kojima zasad nismo, a isključivo radi problema sa carinom i nerazumno velikih iznosa koje traže prvenstveno od kupaca, intenzivno radimo na otvaranju mogućnosti dostave i u BiH.
Kakve su reakcije Zagrebčana koji su posetili vaš showroom?
– Verujem da su svi koji su nas do sada posetili osetili taj poseban pristup kupcu. Nema uštogljenosti, odmeravanja prodavača, posvećujemo se svakom kupcu jer je Konceptich showroom ujedno i naša kancelarija, pa smo svi na okupu, otvoreni za sva pitanja i želimo kad god je to moguće, da izađemo u susret kupcu. Naša kutija sa bombonima nestaje brzinom munje, kafica je uvek dostupna, nema žurbe, usporite i uživajte u novom pristupu, kakav je svaki kupac najzad i zaslužio.

7p ib 261015

Imate li često priliku da se družite sa klijentima u showroom-u i sa kakvim se reakcijama najčešće susrećete?
– Da, kao što sam i navela, deo Konceptich prostora je i naša kancelarija. Stalno sam tamo, izuzev  kada imam sastanke i obaveze zbog kojih moram da izađem. Ceo Konceptich team upoznat je sa najsitnijim detaljima samog poslovanja, a ukoliko i ima nedoumica, a mene trenutno radi obveza nema, uvek sam dostupna putem telefona.
Iako poslujemo tek mesec dana, reakcije na Konceptich i ceo team su zaista sjajne. Naravno, uvek se može dogoditi greška, ljudski je grešiti, zato nam je svima i važno da smo transparentni i otvoreni za dogovor.
Kakve su vaše ambicije kada je reč o Konceptich-u?
– Radimo na tome da Konceptich postane sam po sebi prepoznatljiv brend koji se izdvaja ponudom i pristupom prema kupcu. Želimo da budemo što bliže našem kupcu, da sa njim delimo naše posebne trenutke, bilo lično ili digitalno. Iz toga proizlazi da želimo putem našeg online shopa, Facebooka, Instagrama, YouTube-a i ostalih digitalnih medija da budemo dostupni u svakom trenutku i da imamo dvostranu komunikaciju. Želimo da naši Konceptichevci podele svoja viđenja sa nama i da u budućnosti budemo još bolji… Ostalo će se složiti iz toga.

6p ib 261015

4p ib 261015

Napomena: Posetite našu Facebook stranicu! Sve čitaoce intervjua očekuje nagradna igra na Facebook-u, a najuspešniji će dobiti na poklon naočare za sunce iz Koncepticha

Podeli

Scroll to Top