Sa Kristinom Bogdanović razgovarali smo o Pure Marketu, aktuelnim trendovima u beauty industriji, a otkrila nam je i kako trenutno izgleda njena beauty rutina
U svetu beauty industrije, gde se trendovi smenjuju munjevitom brzinom, jedan brend uspeo je da izgradi prepoznatljiv identitet i vernu zajednicu – Pure Market. Iza ovog inovativnog koncepta stoji Kristina Bogdanović, devojka čija strast prema nezi kože i osećaj za kvalitet donose na domaće tržište najbolje sa globalne beauty scene. Inspirisana azijskom kulturom i savremenim trendovima, Kristina je kreirala prostor u kome se susreću kvalitet i autentičnost.
U razgovoru sa njom, otkrili smo kako je izgledao njen put od ideje do realizacije, kako bira proizvode koji se nalaze na policama Pure Marketa i kakvi su njeni budući planovi. Takođe, podelila je sa nama svoje omiljene skincare rituale i predvidela beauty trendove koji će obeležiti 2025. godinu.
INJournal: Kako je izgledao vaš put od ideje do realizacije Pure Marketa? Šta vas je inspirisalo da pokrenete ovaj koncept?
– Kao mala sam oduvek maštala o svom budućem zanimanju i bilo mi je veoma važno da se pronađem u nečemu što će me istinski ispunjavati. Tokom studija sam radila kao prodavačica u modnim radnjama u Parizu, kao showroom pomoćnik tokom Nedelje mode, pa sam kasnije bila i asistent dve godine. Oduvek željna iskustva i toga da budem na nogama ceo dan za ono što volim. Gledala sam, slušala sam, upijala sam. Istraživala i pronalazila sebe. Pure Market se prirodno oblikovao i ne mogu da se pohvalim da iza svega stoji neki temeljan biznis plan. Pratim svoj osećaj, slušam kupce, upoznajem se sa njihovim navikama i željama, i stvaram jednu zajednicu gde žene mogu da se osećaju bezbedno – da ako smo u mogućnosti da pomognemo nekome ili im ulepšamo dan – da to i učinimo.
INJournal: Kako birate brendove i proizvode koje će biti u asortimanu Pure Markera?
– Kvalitet je od prvog dana bio moj prioritet i tu nema prostora za kompromis. Pomno istražujem svaki brend, gledam koji su bestselleri, i pratim svoj osećaj. Trudim se da budem u korak sa trendovima u beauty svetu i volim da probam svaki brend pre nego što ga uvrstim u Pure Market asortiman. To je ovih dana postalo dosta teže, jer imamo preko 2.000 artikala, ali mislim da sam se rodila i da ću umreti kao skincare addict. Ne pušim, ne pijem, ali obožavam da se mackam… Zapravo, koja žena ne voli da sija?
INJournal: Kakvi su vaši poslovni planovi za ovu godinu?
– Prošle godine je Pure Market postao sinonim za brend koji sve viralne proizvode prvi dovede u Srbiju, i tako ćemo i nastaviti! U martu ćemo našim kupcima ponuditi čak 11 novih brendova. Pripremamo ponudu za proleće, koje samo što nije zakucalo na naša vrata. Prvu radnju u Beogradu smo otvorili pre nepunih godinu dana, a već se nadam i radnji broj dva. Kažu da ne treba pričati unapred, ali neka bude da manifestujem naglas.
INJournal: Korejska kozmetika je u poslednjih nekoliko godina doživela ogroman globalni uspeh. Šta je po vama ključ ovolike ekspanzije K-beauty brendova?
– Već godinama koristim korejsku kozmetiku. Rodila sam se tamo i oduvek sam gajila veliku ljubav prema toj zemlji i kulturi. Ključ njihovog uspeha je veoma jednostavan – ne prave kompromis na kvalitetu, ali se svi brendovi drže istog cenovnog ranga. Oni imaju jedno pravilo za koje sam nedavno saznala, a to je da koliko god da je proizvod dobar, mora da bude pristupačan svima! U Koreji svaka žena ima pravo da se neguje i ulepšava, i svaka ima pristup istim proizvodima i tretmanima. Ujedinjene su i to me oduševilo! To želim za Pure Market – da nam naši kupci veruju, da probaju naše proizvode, da dele svoje iskustvo i povezuju se. No gatekeeping kod nas!
INJournal: Koji vas je aktivni sastojak oduševio u poslednje vreme?
– U oktobru sam bila u Koreji i oduševila se PDRN sastojkom. Volim da ga imam u svemu – serumu, kremi, maski… you name it! Takođe imam čitavu kolekciju hidrogel maski kod kuće i ne pamtim kad sam poslednji put otišla na spavanje bez da mi je lice celo pokriveno! Može se reći da uživam otkad sam ušla u četvrtu deceniju svog života.
INJournal: A proizvod?
– Ceo život muku mučim s hiperpigmentacijom, i pomirila sam se sa činjenicom da se verovatno nikad neću izboriti sa tim problemom. Ali onda mi se desio ANUA serum koji sadrži niacinamid i TXA – kombinaciju sastojaka koja je za mene otkriće 2024. godine! Više ne mogu da zamislim izlazak iz kuće bez ovog seruma.
INJournal: Koji su aktivni sastojci sledeći veliki hit u beauty svetu?
– Microneedling kod kuće u formi Reedle Shota je najinovativniji proizvod u prošloj godini! Pomaže u poboljšanju teksture kože i umanjuje pore, a služi i kao odličan skin booster za sve ostale proizvode u rutini.
PDRN je sastojak o kom se trenutno najviše priča i oko čega se sve vrti, i to opravdano! Stimuliše obnavljanje tkiva, poboljšava overall zdravlje kože, podstiče proizvodnju kolagena i poboljšava mikrocirkulaciju.
Ali, light bird told me… da će NAD da bude sledeća velika stvar u beauty svetu.
INJournal: Kako izgleda vaša skincare rutina?
– Trudim se da svaki dan ispoštujem svaki korak, ali proizvodi mi se često menjaju, pogotovo kako se menjaju godišnja doba! Trenutno koristim sledećih osam proizvoda i veoma sam zadovoljna rezultatima.
Intervju: Kristina Blagojević
Foto: Privatna arhiva, Pure Market