17.03.2017

Vitko telo bez vežbanja uz pomoć samo jednog trika

Nema žene koja ne želi da ima zategnute mišiće, ali je malo onih koje u gustom svakodnevnom rasporedu uspevaju da pronaću termin za vežbanje. Bivša sportiskinja Rachel Rubin koja se danas profesionalno bavi fitnesom tvrdi da za vitno i zdravo telo nije potrebno ići u teretanu već se odlični rezultati mogu postiću takoreći bez vežbanja. Tajna je u istezanju mišića koje traje svega nekoliko minuta!
– Strečing je jednostavna efektna metoda koja povećava elastičnost celog tela i mobilnost zglobova. Poboljšava prokrvljenost mišića i razmenu materija u organizmu. Trenutni efekat istezanja je opuštanje mišićne napetosti, a dugotrajni – potpuno protezanje mišića i povećanje pokretljivosti zglobova – tvrdi Rachel.
Ona preporučuje 3 vežbe zahvaljujući kojima možete aktivirati mišiće celog tela. Za najbolje postizanje rezultata, ovo lagano istezanje je najbolje uraditi ujutru. Vaš nivo energije će biti na višem nivou, dok će telo veoma brzo postati zategnutije i jače.

KOBRA POLOŽAJ:
Lezite na stomak, opuštenog tela, a šake stavite pored grudi. Ruke treba da vam budu savijene u laktovima i da se nalaze što bliže telu. Pogled je usmeren u pod da bi vrat bio u produžetku kičmenog stuba.
Duboko udahnite i pri dubokom izdahu polako se odgurnite dlanovima od poda, ispravite laktove i podignite gornji deo tela. Glava je blago zabačena unazad, a pogled usmeren prema plafonu. Zadržite se u tom položaju nekoliko sekundi, a zatim se vratite u početni položaj i ponovite vežbu 3-4 puta.

ISTEZANJE GRUDI:
Stanite ispravljenih leđa i stegnutog stomaka. Ruke se nalaze u visini ramena, ispred grudnog koša, laktovi su ispravljeni kao i prsti obe šake. Desna noga se nalazi malo iza leve, na prstima, ali rasporedite težinu na obe noge.
Sa dubokim izdahom, otvarajte široko ruke ka spolja i blago zabacite glavu unazad. Ramena treba da se nalaze što dalje od ušiju. Zadržite se u tom položaju, trudite se da ravnomerno dišete nekoliko sekundi pa se vratite na početak i ponovite vežbu nekoliko puta.

ISTEZANJE KVADRICEPSA:
Namestite se u položaj kao da hoćete da napravite špagu. Desnu nogu savijte u kolenu tako da vam stopalo bude na početku butine leve noge. Leva noga je pozadi opuštena. Leđa ispravite, a ramena spustite što dalje od ušiju.
Iz tog položaja uhvatite levu nogu za prste, levom rukom i približavajte je što više gluteusu. Nekoliko sekundi ostanite u tom položaju. Treba da osetite blago istezanje, nikakav bol. Pustite nogu i sve to ponovite sa drugom nogom.

Foto: Free People

Poslednje vesti
Ne propustite